Sv: Chihuahua

Uno

16588478.jpg

16588477.jpg

16588479.jpg

Det är brännpunkten nu vi lyckas inte enas.. :D

Teddi/Tjatte/Knatte/Mysen/Nalle.. det är förslagen, haha. ;)

Jag älskar min vavva. Hon är en cool liten tjej som hänger med på det mesta. Men bäst av allt tycker hon dock att det är under täcket i sängen eller under en filt i soffan. Hon är frusen av sej och måste ha tröja på vintern, annars vägrar hon att gå ut.

normal_Staceyv%C3%A4rmlandapr07.jpg

staceywithstick1.jpg

normal_img_024.jpg

normal_img_013.jpg

Vilken fin! :)

Får de vara vilka färger som helst eller är det några som är "förbjudna"?

fast det där var ju typ det sötaste jag nånsin sett! åååh vad sööt! :)

ÅÅÅH, en tråd för mig!!
Har gett mig själv som löfte att en gång äga en chihuhua.

Ringde en kennel och frågade om man måste vara mycket försiktig med dem eller om de kan hänga med lite överallt (bor på landet och tillbringar mycket tid i skogen, i stallet och på hästryggen) och fick svaret att det enda de inte klarade var kalhyggen eftersom de har så korta ben!

Hennes vavvor hade varit med henne dagligen på ridturer, och hon sa att alla i byn tyckte att det var så coolt när hon kom på sin stora halvblodshäst med ett gäng glada vavvor efter i full fart över åkrarna!

Toppen ju! Jag vet bara att min kompis som äger en jaktlabrador skulle dö om jag sa att jag ville ha en Chihuahua :rofl: Jesus... Jag tänker som sagt inte bära den i väska eller klä den i glittriga skor utan ha den som en hund

Jag vet, folk tycker att man inte är klok som vill ha en sån där liten barbie- docka att klä ut och bära omkring....

Men jag ska också ha min som en riktig hund!!!!

Lycka till, hoppas du hittar en liten guldklimp!!

Här kommer Gucci och Plutten

Valpbild från augusti:
13450165.jpg

Pappa Gucci:
16691602.jpg

Far och son:
16691604.jpg

16691587.jpg

16691607.jpg

16691606.jpg

När man sover så ska båda ligga under täcket, hellst emellan mig och min sambo, Gucci vill ligga som en raklång korv längst ryggraden på mig, och Plutten vill gosa in sig till bröstet (under min haka).

Så man ligger alldeles fastkilad mellan två tussar hela natten

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 682
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 603
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 118
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 123
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka