Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Min hund var med i en hästrelaterad olycka förra året som resulterade i ett bakben som blev brutet på tre ställen+ totalt krossad...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: SirWillgott
·
J
Övr. Hund Då var tävlingen avklarad och vi är är nöjda. Det var tråkigt väder och ösregnade och var riktigt blött och lerigt. Gick dit och trodde...
2
Svar
20
· Visningar
1 672
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Nu har min lilla tjej börjat löpa. :banana: Eftersom den tilltänkta hanen bor ganska långt upp i Norge har jag funderat på att flyga...
Svar
19
· Visningar
3 168
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ordet fritt...jag lägger till min kommentar så småningom..:angel:
Svar
18
· Visningar
1 236
Senast: lulski
·
Övr. Hund vet nån vart man kan kolla upp domare?:)
Svar
3
· Visningar
644
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag har precis kommit hem från djursjukhuset (på en söndag såklart) Ja jisses.... :crazy: :( vi var ute på skogsprommenad, och...
2
Svar
20
· Visningar
1 622
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Tiken är snart i höglöpet och hon är den som piper och jävlas...Hanhunden är självklart intresserad men inte mer.Hon bjussar upp till...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund Det regnar ute och hunden har gått i ide... :D Möt universums mest bortskämda vovve: Nina! Som numera är en parant dam på 12½år som...
Svar
13
· Visningar
967
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Som jag skrev i en annan tråd (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=831379) har jag anmält till utställning. Nu har det kommit ut...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag har en hund på 8:a år, en blandrastik som jag ägt i lite mer än 2 år.. I sommras hade hon livmoderinflamation och eftersom jag inte...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 900
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Blev "pålurad" ;) en provpåse foder av en snäll dam i en zooaffär för att om inte annat ha som godis till valpis. Fodret heter...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Nikolajev
·
N
Övr. Hund Nu nån gång framöver så ska jag skaffa hund, men problemet är katter! Har två vuxna katter som inte är så JÄTTE förtjusta i hundar...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Svalan
·
M
Övr. Hund Jag har alltid hört att det inte ska vara bra för hundar att äta choklad. Stämmer det och vad är det i chokladen de inte tål, vad händer...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 155
Senast: marshall
·
Z
Övr. Hund Hur är dom? Fick en förfrågan av en arbetskollega igår. Hon bor i en tvåa på tredje våning. Har två katter, sonen har nu flyttat till...
Svar
14
· Visningar
2 124
Senast: Nikolajev
·
Övr. Hund Efter att ha läst en tråd här om att choklad är farligt för hundar så började jag fundera på vad mer som var det. Har hört att...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Novanna
·
P
Övr. Hund Hur har ni gjort?
2
Svar
28
· Visningar
5 368
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund En flatcoated retriver/pointer hane på 1,5 år! Tog över honom ifrån en kompis som inte kunde ha kvar honom pga sjukdom. En riktigt...
Svar
4
· Visningar
707
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund När brukar schäferöron resa sig? Min tjej har ett öra som står upp, och det andra står någon gång varje dag, annars ligger det...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund jag ska följa med en kompis till eskilstuna imorrn för att kolla på en äldre greyhound (-02). vi kommer att åka tåg med 3 st hundar och...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Två finfina grillade kycklingklubbor försvann fortare än blixten ned i Z:s mage för några timmar sedan. Hur orolig ska man vara? När är...
Svar
5
· Visningar
8 530
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka