Valpen är hemma!

Sv: Valpen är hemma!

KL

..och jag sällar mig till de som är för tidning. Har aldrig haft några problem med hund som "fastnat" för tidning & inte kunnat göra ute. På de jag haft har tidningen varit ett bra alternativ när man inte hinner ut (valp i dec som ska kissa, man står i badrock nyduschad.. då kanske man inte direkt kan kuta ut). Dessutom kommer det alltid finnas tillfällen när man missar att valpen behöver gå om man inte har en som lärt sig extremsnabbt. Som när man duschar/är på toa/står med fulla grytor & kikar bort. Då tycker jag tidning förenklar för istället för att bara sätta sig var som (och därmed förstärka att golvet funkar som toalett) kan valpen uppsöka tidningen.

Har aldrig haft problem med att plocka bort den sen, har dragit ner det till en enda tidning som jag sen plockat bort när hunden uppenbarligen kan hålla sig. Förstår teorin om att de ska tro det är ok kissa inne, men har inte sett nån som rkat ut för det.

TS: Lycka till med valpen!! Kanonkul du fått en valp som redan är så duktig!!

Sv: Valpen är hemma!

Ja absolut det var du som började tjaffsa när vi var några som hade annorlunda uppfattning om tidningspapper ;)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 420
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 291
Övr. Hund Jag har en 13 veckors valp här hemma som blivit som besatt av snön. Så fort han är ute har han käften i snön o tar inte upp den förräns...
Svar
1
· Visningar
1 782
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 282
Senast: Halali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka