Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Vi är på väg att skaffa hund och skulle behöva lite hjälp med passande hundraser. Hunden skulle vara en familjehund, men mest på mitt...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Hur vänjer man på bästa sätt hund och katt vid varandra? Nu tänker jag främst på en hund som helst av allt vill ha ihjäl allt i storlek...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jahopp, nu har då Gizmo kommit hit och ja, jag trodde det skulle vara jobbigt med en busig valp, men det här är ju rena rama mordet...
Svar
12
· Visningar
1 151
Senast: R8n
·
Övr. Hund http://s70.photobucket.com/albums/i94/s-flickan/?action=view&current=blandat082.flv Hoppas den funkar nu då.. Min vovve vill inte...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Valpen har luktat riktigt illa ur munnen senaste veckan. Tog mig en kik idag. Två av hans kvarvarande mjölktänder (båda är kindtänder)...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Ja, igår var det äntligen dags, vi hämtade hem våran lilla Yda, jag och pojkvännen :banana::banana: Det var fjärde gången vi var där...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: Armani__
·
L
Övr. Hund .. nu har min lilla JR kille på lite mer än 1.5 år börjat jucka på mig, springer runt å piper och vill bara ut hela tiden. Kåt med andra... 2
Svar
21
· Visningar
2 430
Senast: EmelieR
·
R
Övr. Hund Vill ha svar snabbt. Min hund åt just 2cm av en snickers, hur illa är det? 2
Svar
21
· Visningar
4 284
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund Min syster har fått en valp, en blandis mellan pomeranian og japansk spisshund. Jättesöt är han! För tillfället mindre än en katt...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: squarepants
·
S
Övr. Hund Jag måste bara lägga in bilder på min älskade Pippi och hennes LP 1 :) Vi debuterade på en inofficiell tävling i slutet av sommaren med...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: Vildvittra_
·
Övr. Hund ja, om det i standarden inte så hur bakbensvinkeln ska se ut - vad ska man då sträva efter? får domaren välja själv? eller finns det...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Nominous
·
M
Övr. Hund Hej! Jag vill fråga om någon vet om jag får promenera med min siberian husky som är 8 månader.Jag köpte den i Bulgarien och vaccinerade...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Hur stor frihet får en veterinärklinik ta sig egentligen!? Fick idag hem en hund som varit inne för operation av tårkanalerna, med... 2
Svar
24
· Visningar
8 408
Senast: Minja
·
Övr. Hund Vad jag har förstått så är det inte tillåtet med hundar som är kopplade i ett "koppel"/lina, oavsett hur lång den här linan är. Men det...
Svar
2
· Visningar
2 012
Senast: Enya
·
R
Övr. Hund Jag skulle gärna villja ta med min hund på ridturerna men jag vet inte om jag kan styra honom från häst ryggen.. hur gjorde ni första...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: litentravare
·
Övr. Hund Behöver lite tips från er hur jag ska bygga en liten "aktivitetsbana" i skogen här bakom huset. Vad för typ av hinder ska man göra...
Svar
6
· Visningar
2 581
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Är hundvakt idag åt svärmors BC.. Iom att jag är sjuk så kunde vår lillskit (som har varit rastlös hela dagen) och deras hund Neo...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Hund Har börjat fundera på om Kenzo kanske är allergisk mot sitt foder? :confused: Saken är den att han den senaste veckan spytt upp maten...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Mariika
·
A
Övr. Hund Brukar ni krama era hundar? Har läst att det skall vara ett hotfullt tecken i hundarnas ögon. Min valp är inte alls kelsjuk av sig (men... 2
Svar
31
· Visningar
3 569
Senast: Jho
·
N
Övr. Hund Ja, av det lite skojigare slaget då..? * Jag har idag insett att alla jackor, även dyra ullkappan - endast kemtvätt, numera har... 2
Svar
28
· Visningar
2 014
Senast: MiiaLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka