Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Wilton är nu snart 9 mån (den 11/12 :love:) och han är van vid att vara ensam i 2 h utan problem. Vi har utökat ensamheten successivt...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: MrsScabtree
·
I
Övr. Hund Någon här som fodrar med eukanuba??? Är de bra dåligt , jag vill höra åsikter.... Vet nån ett ca pris på eukanubas valpfoder, jag...
Svar
9
· Visningar
1 972
Senast: Blueeyes
·
P
Övr. Hund Vi har 2 st rottweiler, varav en är en hane på snart 2 år. Ungefär när han började bli könsmogen (tidigt i våras) började han oxå bli...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
10 314
Senast: FrontLine_
·
P
Övr. Hund Tänkte låta vår lilla valp se världen lite mer. Tänkte fråga om det är ok att ta in henne i en djuraffär om man då bär henne eller kan...
Svar
9
· Visningar
3 492
Senast: Trani
·
P
Övr. Hund Hur ska man veta vad en rimlig vikt är på en valp vid en specifik ålder vid en specifik ras? Vet att man ska "ögonmåtta" men kan man...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Trani
·
P
Övr. Hund Ni som har 8-veckors valpar eller har erfarenhet av dessa. Hur är det för er på nätterna? Sover dem hela natten eller behöver ni gå...
2
Svar
22
· Visningar
19 227
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Ifall hunden äter något olämpligt (ja, jag hänger på trenden :p ) kan man ju behöva få den att spy upp det. Att man kan använda salt...
2 3
Svar
55
· Visningar
73 614
Övr. Hund Kan inte låta bli, dessutom växer pojken så det knakar så måste ju visa min enorma krokodil valp ;) Schäfer? Krokodil...
2
Svar
22
· Visningar
1 752
Senast: flurrizen
·
E
Övr. Hund Såg en riiiktig bjässe idag på stan! Såg ut som en golden retriver fast typ dubbelt så stor och vit. Riktigt kraftig. Trodde det var en...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: lynxlady
·
A
Övr. Hund Jag går o funderar på om riesen är en hund för mej... Nån som vet nåt om rasen? Vad som helst! Jag har vart inne på skk:s sida o klickat...
2
Svar
39
· Visningar
3 625
Senast: Aelvdans
·
I
Övr. Hund Min lilla vovva löpte för första gången i mitten/slutet av oktober. Någon vecka in på november slutade blödningarna men hennes tuttar...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Instant
·
Z
Övr. Hund Var på Willys med dottern och handlade igår. Då kom en tjej med en korg som det låg en shitzuvalp (stavas?) på 12 veckor i. Jag frös när...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Zita
·
R
Övr. Hund hej. Första gången jag skriver här. Undrar om någon har varit med om att en valps mage har svullnat enormt efter mat? Ringde till...
Svar
7
· Visningar
13 985
Senast: Kiowa_
·
N
Övr. Hund Vad har ni for neg/pos erfarenheter/tankar om det? I vilken alder ska man gora det? Det ar namligen sa att min tik inte kommer att...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: Ninja
·
L
Övr. Hund Är ny här på Bukefalos men har vart inne o läst en del innan.Verkar va en bra sida där ni oftast hjälper varandra o ger goda råd.Själv...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Mer saker jag undrar;) Som sagt,en äldre tik på 7 år o en på 8 månader.Efter vad jag läst o hört är det väldigt vanligt att hundar...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Hej allihopa. Måste bara få dela med mig av min lycka o stolthet. Tack alla som tipsat mig (i andra trådar) inför utställning! :bow...
2
Svar
37
· Visningar
2 481
Senast: Smulis
·
K
Övr. Hund Nu har min älskade lilla flicka vandrat över till andra sidan. Jag hoppas så innerligt att Kaisas uppfödare Dorthy stod och tog emot...
2
Svar
26
· Visningar
2 202
Senast: R8n
·
Övr. Hund nån som vet vad detta är?? alltså raser man annvänt sig av och målet med rasen?? silken windhound
Svar
14
· Visningar
1 360
Senast: KungTulle
·
H
Övr. Hund Ja ingen hund e ju ung för alltid eller?? Visst e det lite svåt när man har en ung hund och en gammal, som vill men inte pallar lika...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: hasselby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka