Oh no. Hjälp!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Revontuli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 4 284
Sv: Oh no. Hjälp!

Det är så pass lite choklad att jag inte skulle vara orolig i första taget. Jag hade avvaktat och inte lämnat hunden själv ngn längre tid första dygnet. Hundar är olika känsliga. Men det borde visa sig inom ett dygn tycker jag.

Rådgör med vet. Jag tror dock inte att du behöver göra ngt åt den lilla mängden.

För en stor hund (tex schäfer) kan ca 200g mjölkchoklad vara dödligt.

Sv: Oh no. Hjälp!

hoppsan, det har min lilla JR ätit nästan en hel... Hon blev inte ens dålig i magen.... Men så är hon otrolig på att leta fram och äta konstiga saker...

NATURLIGTVIS lämnade jag inte henne ensam och jag rådfrågade vet också!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 637
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 270
Senast: Puffindog
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
596
Senast: Masse
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 230
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈