Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min vovve har sen efter kastringen behövt gå ut o kissa mycket oftare. Han dricker inte mer, men verkar nästan tvungen o kissa oftare...
Svar
2
· Visningar
2 639
Senast: raggarn
·
Övr. Hund Så härligt! Våran hund älskar att bada:d Här är mina bidrag: Simmar: Lite trött: Vadå, får jag inte bada mera? 2
Svar
28
· Visningar
2 237
Senast: jappisen
·
Svar
19
· Visningar
1 950
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=G6AbP8vTocU&feature=related
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Jag har inte fått nån ägaranmälan som man brukar få när man köper valp.. Vet inte ens om han är anmäld till jsv alls, och isåfall om han...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Lenis
·
R
Övr. Hund Vi fick hem våran söta jr valp för två veckor sedan.:love: Och vår katt och hunden fick hälsa på varandra, de gick bra. MEN, vår...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Zita
·
Övr. Hund jaa vad ska jag säga?? ska man gråta eller skratta åt dem små finurliga jävlarna?? :devil: idag när jag kom hem efetr att ha pluggat... 2
Svar
27
· Visningar
2 531
Senast: Neverdie
·
Övr. Hund :rofl: Jag förklarade hur man ska lära hunden vänta & varsågod när man går in genon dörren (bor en trappa upp i lägenhetshus) , och att...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund ja, gör ni nåt speciellt? typ stänger in hunden i ett speciellt rum, tar bort saker, har på radion.. jag kan tänka mig attd et är... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 220
Övr. Hund :devil::devil: precis nu så har jag fått min lilla kines som är livrädd för stora hundar att slura göra utfall, så jäkla skönt! slippa...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Kiowa_
·
Övr. Hund Har en goldenhane på snart 4 månader som dom sista dagarna ätit dåligt. Hällde över hundmat från säcken till tunnan idag och ganska...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Gunillas
·
S
Övr. Hund Wilton har en histiocytom (en godartad sk unghundstumör läs mer på: http://www.veth.se/article_detail.php?ID_article=31054 ). Den kom...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Saybia
·
D
Övr. Hund Undrar om det finns någon "smärtgräns" när det gäller vikt av tikar som skall ha valpar?? Har en väninna med en väldigt liten dvärgtik...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vi har ju precis fått hem vår lilla tös :love::love: Och jag funderade lite på vad andra hittar på med sina valpar. Hur gamla är er...
Svar
19
· Visningar
1 406
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Man förstår ju det är högre krav på en nationell/internationell än en liten inofficiell osv, men ska de inte bedöma hundens exteriör &...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Duvan
·
A
Övr. Hund Hej! Har ett omdöme på tyska som jag väldigt gärna skulle vilja ha hjälp med översättningen på då mina kunskaper är noll. :angel:
Svar
12
· Visningar
1 031
Senast: Dorro
·
M
Övr. Hund Vill ha råd o tips....min "lilla "vovve" är en pina när det gäller att äta, jag tycker han äter för lite......har bytat foder, tagit...
Svar
10
· Visningar
1 292
Senast: madoh
·
M
Övr. Hund så ingen har något råd om det jag skrev om innan att jag tycker min vovve har matproblem....suck....... tacksam för råd o tips.....
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: madoh
·
Övr. Hund Jag köpte två prov"påsar" Bravo färskfoder som hundarna glatt stoppade i sig. Bra tänkte jag och köpte två stora kartonger. Tog inte...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Idag ska vi till veterinären med Lotus, då han har svårt att kissa ur sig, vill gå ut oftare än vanligt, och står i en väldigt underlig...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈