Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Hej Jag har en liten fråga till er... När ni duschar/badar er hund hemma hur varmt vatten använder ni då? Skriv gärna kommentar om...
2
Svar
20
· Visningar
16 081
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Min tik (blir tre år i vår) brukar "jucka":crazy: mot mina ben, armar, ja typ allt hon kan hålla om och jucka mot... som hanhundar kan...
Svar
16
· Visningar
6 866
Senast: liten82
·
Övr. Hund Nu har jag fått jag i klövar :banana: så nu ska det bli viltspår av! Är det bara att köra som vanligt spår, fast dra blod efter sig...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund passar mig (och pojkvännen)?? Tänkte att ni kanske kunde hjälpa till lite här :angel: Det är inte aktuellt med hund än, men kanske om...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Fidelin
·
A
Övr. Hund Lite konstig rubrik men i alla fall jag går i hundköpstankar och har gjort det i massa år. Men det passar inte just nu in i mitt liv och...
Svar
14
· Visningar
2 204
H
Övr. Hund Ja på natten? I sängen? Hund bädd? Ja vart sover dom? I erat sovrum? Eller? Mina hundar sover i sovrummet. Där har jag en mjuk...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 227
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni har använt er för metoder på äldre hundar (min är 1,5) för att börja använda klickerträning? Är det någon här som...
Svar
5
· Visningar
1 030
F
Övr. Hund Hej Undrar om det finns några hundmänniskor här som bor i Uddevalla... Ska flytta dit och funderar på att besöka brukshundklubben...
Svar
2
· Visningar
699
Övr. Hund Först och främst vill jag inte ha några kommentarer om vems fel det var osv. Inget tjaffs heller, utan jag vill helt enkelt bara ha...
Svar
12
· Visningar
3 779
Senast: FrontLine_
·
Övr. Hund Jag behöver tips på lekar jag kan leka med min hund utomhus. Inte träna något utan leka :D
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: Gilly
·
P
Övr. Hund Vi är på väg att skaffa hund och skulle behöva lite hjälp med passande hundraser. Hunden skulle vara en familjehund, men mest på mitt...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Hur vänjer man på bästa sätt hund och katt vid varandra? Nu tänker jag främst på en hund som helst av allt vill ha ihjäl allt i storlek...
Svar
2
· Visningar
648
·
Övr. Hund Jahopp, nu har då Gizmo kommit hit och ja, jag trodde det skulle vara jobbigt med en busig valp, men det här är ju rena rama mordet...
Svar
12
· Visningar
1 151
Senast: R8n
·
Övr. Hund http://s70.photobucket.com/albums/i94/s-flickan/?action=view&current=blandat082.flv Hoppas den funkar nu då.. Min vovve vill inte...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Valpen har luktat riktigt illa ur munnen senaste veckan. Tog mig en kik idag. Två av hans kvarvarande mjölktänder (båda är kindtänder)...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Ja, igår var det äntligen dags, vi hämtade hem våran lilla Yda, jag och pojkvännen :banana::banana: Det var fjärde gången vi var där...
Svar
17
· Visningar
1 554
·
L
Övr. Hund .. nu har min lilla JR kille på lite mer än 1.5 år börjat jucka på mig, springer runt å piper och vill bara ut hela tiden. Kåt med andra...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Senast: EmelieR
·
R
Övr. Hund Vill ha svar snabbt. Min hund åt just 2cm av en snickers, hur illa är det?
2
Svar
21
· Visningar
4 274
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund Min syster har fått en valp, en blandis mellan pomeranian og japansk spisshund. Jättesöt är han! För tillfället mindre än en katt...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: squarepants
·
S
Övr. Hund Jag måste bara lägga in bilder på min älskade Pippi och hennes LP 1 :) Vi debuterade på en inofficiell tävling i slutet av sommaren med...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: Vildvittra_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka