Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
escodobe skrev:Plastikkirugerna har nog Anders Hallgren och hans "paragrafläsningar" att tacka för en del av deras arbete...
Lobo skrev:Har följt debatten om din hund och jag tycker du gör rätt som ber om hjälp. Använd munkorg då du rastar honom, för att vara på den säkra sidan, det finns modeller som inte sitter tight och som tillåter hunden att både flämta och dricka
Det är intressant att så många tycks finna det acceptabelt med en bitande/attackerande hund och som dessutom finner förklaringen i rasens karaktär.
Är man i den situationen att man inte kan hantera sin hund har man misslyckats som hundägare, oavsett hur snäll och vänlig hunden är i icke-provocerade situationer.
Om någon av mina hundar skulle bita mig vore avlivning det ENDA alternativet, dessutom skulle jag allvarligt fundera på att skaffa mig akvarium i stället.
Vad är det du yrar om egenligen?jennie_havanna skrev:håller med dej, en hund ska inte bita den hand som föder den!
idioter, vet ni ingetting! lyssna på henne! hon har helt rätt! rottis är ingen "svensson" hund!
en rottweiler ska man kunna "ta i" utan att den biter en!!!
Lobo skrev:H
Det är intressant att så många tycks finna det acceptabelt med en bitande/attackerande hund och som dessutom finner förklaringen i rasens karaktär..
jennie_havanna skrev:håller med dej, en hund ska inte bita den hand som föder den!
idioter, vet ni ingetting! lyssna på henne! hon har helt rätt! rottis är ingen "svensson" hund!
en rottweiler ska man kunna "ta i" utan att den biter en!!!