Vart sover era hundar????

Sv: Vart sover era hundar????

Min sheltie sover i sängen eller bredvid på golvet.
Min golden sover vid dörren ute i hallen.

*KL*

På golvet, i soffan eller på sängfötterna. Tiken sover gärna under täcket i famnen :love: Supermysigt!

KL

Lotus sover i egen soffa i hallen, han sov i min amningsfåtölj på nätterna och i våran säng på dagarna fram till han fick sin egna soffa för en vecka sedan. Nu sover han jämt i sin soffa, har en liten filt däri med som han lägger huvudet på!

*kn*
En av hundarna sover i sin bur för honka inte låta bli att hitta på hyss om nätterna. Hon har tugben och litemat i buren.
Två sover hos oss i omgångar, de andra sover i vardagsrummet och fläker ut sig i soffan. Vi skiftar hundar i sängen, så alla får sova i sängen lite då och då. Skulle alla sova i sängen samtidigt får inte vi själva plats..
(har testat och det funkar inte..min huvudkudde blir bädd och mitt täcke stjäl vår PB så jag vaknar iskall...:o Några gånger har jag näst intill blivit nedputtad..:p)

Kl

Nu kan jag ju svara förvåg enen tös, som är drygt åtta vecor!
Hon har än så länge inte sovit hos oss så många nätter, men de nätter hon har sovit hos oss, har hon delat säng med oss. Hon sover då mellan sambons och min kudde, på egen filt.

Där kan hon ligga och fläka ut sig (hon är så liten så det märks inte :p) hurlänge som helst. Man får till slut väcka henne och påminna henne om att det kanske är dags för en kisse-runda. Då är klockan 8,00 och hon har sovit hos oss sedan 23,00 kvällen innan.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 034
Senast: MML
·
Hemmet Om en säng är lite för mjuk hjälper det då att byta bäddmadrass? Det är en kontinentalsäng i ett litet större mått så jag känner inte...
2
Svar
35
· Visningar
848
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 387
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka