Men gud vad smart! Undrar om jag inte ska testa det. Hunden drar inte lika många galler längre.Jag la kompostgaller under bäddmadrassen en vända
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud vad smart! Undrar om jag inte ska testa det. Hunden drar inte lika många galler längre.Jag la kompostgaller under bäddmadrassen en vända
Jag la kompostgaller under bäddmadrassen en vända
Han dissade yogamattan direkt när jag frågade honom. Han trodde inte alls på den idén.
Det behöver egentligen inte fungera i längden men som sagt i några år till vore ju gott nog.
Men gud vad smart! Undrar om jag inte ska testa det. Hunden drar inte lika många galler längre.
Ja, jag har funderat på nåt sånt faktiskt. Pappa la en masonitskiva i mammas säng när jag var liten, hon hade ont i ryggen. Så nåt träaktigt är nog också värt en tanke.Det kan fungera men för mig var det bättre med tunn plyfa. Men som sagt, har du galler hemma är det ju värt att testa.
Tänker att det beror delvis på om den är för mjuk pga bäddmadrassen eller inteOm en säng är lite för mjuk hjälper det då att byta bäddmadrass?
Det är en kontinentalsäng i ett litet större mått så jag känner inte för att byta hela sängen (den är knappt 6 år gammal) men min stackars partner börjar få ont i ryggen för sängen är lite för mjuk för honom att sova på magen i.
Har tittat på madrasser på tex Kungsängen och det är ju många tusenlappar för en 210x200 madrass så det kanske finns lite erfarenhet här på forumet innan jag gör en investering i bäddmadrass
Jag hade ingen plyfa eller annat tillgängligt, som säkert är bättre, men blev definitivt skillnad. De är ju rätt flexibla så jag hade två lite omlott.Men gud vad smart! Undrar om jag inte ska testa det. Hunden drar inte lika många galler längre.
Han klagar egentligen inte utan mer nämnt att han har ont i ryggen så det är jag som vill hitta en lösning för honom av omtankeFast han vet ju inte förrän han testat och den lösningen kostar ju inget. Jag hade faktiskt i det här läget lämpat över problemet på honom att då får han lösa det.
Jag kan tillägga att dubbla trasmattor var tillräckligt för särbon här hemma innan vi skaffade nuvarande säng.
Ja jag har också läst det när jag googlat att det kanske ändå är dags att byta bäddmadrass men jag känner egentligen inte för detJag har lärt mig att man sia byta bäddmadrass efter ca 5-6 år. Hållbarheten förlängs om man vänder madrassen ca en gång i månaden, frågan är dock hur länge hållbarheten förlängs.
Jag säger nej.Om en säng är lite för mjuk hjälper det då att byta bäddmadrass?
Det är en kontinentalsäng i ett litet större mått så jag känner inte för att byta hela sängen (den är knappt 6 år gammal) men min stackars partner börjar få ont i ryggen för sängen är lite för mjuk för honom att sova på magen i.
Har tittat på madrasser på tex Kungsängen och det är ju många tusenlappar för en 210x200 madrass så det kanske finns lite erfarenhet här på forumet innan jag gör en investering i bäddmadrass
Våra madrasser ligger inskyfflade i förrådet om jag minns rätt. Eller har vi slängt dem på åvc nu till slut kanske?Jag övervägde faktiskt ett sängbål
Ja, ett ex till mig har den lösningen. De funkar bättre än jag hade trott. Själv överväger jag att lägga ett par flyttkartonger på en av mina sängar.Ja, jag har funderat på nåt sånt faktiskt. Pappa la en masonitskiva i mammas säng när jag var liten, hon hade ont i ryggen. Så nåt träaktigt är nog också värt en tanke.
Ja vi får kanske överväga det också men yogamattan hade vi hemma så det var enkelt att börja medBrorsan kör plyfa under sin bäddmadrass, verkar ju vara ett beprövat knep så om inte yogamattan är tillräckligt kanske det funkar