Vart sover era hundar????

Sv: Vart sover era hundar????

på sin filt i hallen. trivs bäst där, stänger jag in honom i köket så är han orolig.

Hon sover i sin säng som står nedanför min på natten. I natt hade jag dörren till sovrummet öppen för första gången så då har hon nog sovit på golvet i resten av lägenheten... hon tycker nog att det blir lite varmt i sovrummet när dörren står stängd. Men hon var duktig och hade inte gjort nåt inne iag, 13 veckor och så gott som helt rumsren:)

I sin biabädd med ett fårskinn som värmer, eller i sängen mellan husse och matte ...

Hon tar fruktansvärt med plats trots hennes lilla storlek ...

Hej min sover på dagen i sin hundkorg eller på en kudde,på natten sover den i min säng:=)

i sängen under täcket :D tur att hon är en liten jack russell men hon tar stor platts när hon lägger sig i mitten och sträcker på sig

Hos mig sover hon i sängen, gärna så nära som möjligt!
Hemma hos mamma sover hon antingen i soffan eller i sin egna säng.
Och när jag är hemma hos föräldrarna på besök så delar vi en 90-säng... Hon är en Grand Danois...

kl

vår valp sov första natten i vår säng, men sen köpte vi en egen liten bädd till henne, så nu sover hon i den eller på golvet :bump:

Den lilla sover för det mesta i soffan i sovrummet men ibland i sängen. Den stora ligger nästan alltid och sover på golvet i sovrummet men kan byta plats så ibland ligger han i köket och ibland i soffan i vardagsrummet och ibland i hallen dock aldrig i sängen som tur är :D

Antingen sover hon i sängen eller i soffan. När jag bökar för mycket i sängen brukar hon tycka det är jobbigt och går och lägger sig i soffan istället :p

Min hund har en egen fotölj nära min säng. Han har även en skrupp ender trappen med 1 matta, 1 filt och en fårfäll som ha sover på.. Det är hans egna hörna där han får vara ifred.
Men de veckor min sambo jobbar i Norge så sovar han en timme med mej på morron i sängen:love:.. Jätte mysigt.:D

Mina hundar rör sig över hela huset. Det är tji att få dom att ligga i sängen och värma matte. Annars ligger dom där på dagtid... Gamlingen brukar börja i sin Bia-bädd men drar sig ut mot golvet, mattan och sen i någon soffa. Är det svinkallt ute och ruggigt väder så ligger han i kaminrummet, i soffans om står där. Ibland även precis framför kaminen...

BC-fröken landar på mattan vid min säng. När hon är på det klara med att matte inte ska upp mer går hon iväg till en soffa. Hon byter soffa ibland...och när morgonen börjar nalkas rör hon sig sakta mot sovrummet för att ha koll på när matte slår upp sina morgontrötta ögon. Sen är det tji att sova vidare för hon är hungrig då...:cool:

Han sover lite överallt;
I hallen under jackorna, i köket på golvet, bakom soffan (är valp ännu) eller i sängen.
Sängen sover han bara i någon timme på morgnarna, när han känner sig lite gosig.

vår sonic sover antingen i sängen, brevid sängen eller i soffan brevid sängen:)oftast i soffan:)är vi hos främmat eller har lämnat honom hos en "dagmatte" letar han reda på våra kläder och sove på:)

Min cocker sover i min säng, men rottisen får sova i mormor och morfars säng (dvs mina föräldrars :angel: ) säng eftersom jag bara har en 120säng och får panik om det är för trångt :angel:
Men, sänghundar här!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 034
Senast: MML
·
Hemmet Om en säng är lite för mjuk hjälper det då att byta bäddmadrass? Det är en kontinentalsäng i ett litet större mått så jag känner inte...
2
Svar
35
· Visningar
848
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 387
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat