Sv: Reptiler!

Usch vad hemskt bett :(
Jag tycker att ormar är vackra att titta på, men om jag hade jag mött en ute vet jag inte hur mysigt jag hade tyckt det var. Jag har själv haft en grön leguan som var 1 och en halv meters lång . Hon var helt underbar och så vacker. Brukade gå ut med henne i koppel och ta med henne när jag gick ner till djuraffären och handla. Folk trodde det var en leksak tills hon rörde på sig och då studsade folk bort haha

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 308
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
836
Senast: ryujaneiro
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 112
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka