Mastiff-tråd

Sv: Mastiff-tråd

Vi har några Dogue de Bordeaux på vår gård. Här är några bilder på vissa utav dem ;)
Enemy 2,5 år gammal, svartmaskad tik
enemy%20feb07.JPG

Evita 2 år gammal tik
evita-feb07.JPG

]

:love::love::love:

ska ddb ha sån konstigt benställning??? :confused:

känner en som föder upp så jag har sett några av hennes hundar och vad jag kan komma ihåg såg dom inte alls sådär ut?
skulle tro den kommer få problem med benen eftersom dom är så tunga?

Jag har varit väldigt förtjust i Cane corso sen jag såg dem en gång på en utställning :love: :love:

Dock vet jag ingenting om rasen förutom hur de ser ut. Kan du inte berätta lite om dem? skicka pm om det kanske förstör tråden.. ;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 027
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka