smaskar era hundar på nätterna??

Sv: smaskar era hundar på nätterna??

min hund smaskar, snarkar, skäller och morrar när han sover.
När han är riktigt dryg så får han ligga i sängen så att jag kan sparka till honom när han låter för mycket :p
han har även en väldigt stark mat och sovklocka, och matklockan börjar ringa ungefär 30 min innan han ska få mat. jättelycklig blir jag när han börjar trampa runt och smaska halv 5 på morgonen :p not.

Jodå min gör också en massa konstiga läten med smaskningar och diverse skrap med tassarna mot kanten på hundkorgen. Men nu när han börjar bli gammal har han även börjat snarka med olika ljud. Det piper, knorrar, högt, lågt, dovt ja hela registret. Det är fler än en gång som jag vaknat och funderat om en radio står på någonstans, för det låter som om en skorrande radiopratare :)

Om min hund bara smaskade skulle jag vara glad...
Hon snarkar nämligen _otroligt_ högt och mycket. Värre än en vuxen karl oftast :crazy:
jag löser det med öronproppar och en kudde över huvudet

Ja sambon kan man sparka till när han snarkar så att han slutar men när hundarna ligger där på rygg och snarkar och ser så söta ut så har man inte hjärta att väcka de små busarna.

:rofl::rofl::rofl:

Mvh

Tora

Lite smask och lite snark hos hunden e ju gulligt!!! Däremot klorna i väggen kan ju vara lite jobbigt!:D

Våran smaskar bara innan han lagt sig på plats, är ett tecken på att han är nöjd och gör sig redo för att sova,hihi! Men brukar bara smaska några gånger, sen sover han som en stock hela natten:)

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
425
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 882
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 657
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 580
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka