Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Sv: Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Nej vad tråkigt!! Men det kommer ju fler utställningar:)Vi är mest där för att se och lära,hihi! Men självklart hoppas man ju att det går bra, har ju gjort det på alla utställningar hittills iaf:angel:

Jag ska komma och kika i morgon. Ska nog smyga runt lite och titta om jag känner igen Gnist (borde inte vara så svårt med tanke på hennes ben)...men jag vet inte om jag vågar mig fram hihi.

men jag vet inte om jag vågar mig fram hihi.

Inte jag heller!:o

Vad ska man säga liksom?
- "Ehm... Hej-ja det är jag, du vet Nikkis från buke......."
- "Eh, jaha okey, hej..."

Följt av en lååång pinsam tystnad:angel::rofl:

:rofl::rofl: pinsam tystnad? :rofl::rofl:

Förra året smög lite försynt fram och frågade om det var Gnist och Kanelbullen. De skulle vara där gemensamt. Visst var det de och där blev jag kvar, ingen pinsam tystnad där inte :rofl::rofl:

Hittar ni Gnist så är det jag som är den runda med lång fläta som finns i närheten. Eller inne i ringen med en aussie i snöret.

Inte jag heller!:o

Vad ska man säga liksom?
- "Ehm... Hej-ja det är jag, du vet Nikkis från buke......."
- "Eh, jaha okey, hej..."

Följt av en lååång pinsam tystnad:angel::rofl:

Jag har iofs pratat i telefon med henne en gång...sa liksom...Hej, det här är Mysgrisen från Buke....hihi

*Svarar båda*

Hehe, men hon kanske bits!? Man vet ju aldrig:angel:

Näe, skämt och sido-ser jag Gnist imorgon så kommer jag givetvis gå fram och hälsa:p

*KL*

Och jag och en stollcollie kommer att häcka vid ring C68, jag har tack och lov anlitat nattmatte som handler eftersom jag kom hem från jobbet för inte så länge sedan. Jag kommer alltså att vara den förvirrade människan som sitter och halvsover vid ringen...

*KL*

Hörrni, hjälp nu!

Agilityn och lydnaden börjar idag klockan 8.00

MEN på SKKs hemsida, under "allmän information" (för helgen då) så står det "Båda dagarna är det öppet för allmänheten kl 9.00--18.00."

Kan man inte vara där och titta från start eller har de gjort en miss?

*kl*
Hur har det gått för er som ställde idag?
Våran tur imorrn!

Inget vidare, åkte ut med en tvåa. Men jag är glad och nöjd, Rover skötte sig utmärkt i ringen och hans nattmatte som agerad handler verkar riktigt sugen på att ställa ut honom igen. Det domaren anmärkte på(rörelserna) är sådant som han annars brukar få mycket bra kritik för, så det är bara att inse att det är så det kan vara i en bedömningssport och att dagsformen kan variera. Jag själv var rätt nöjd med att åka hem och äta lussekatter och titta på Twin Peaks... :D

Vi fick en etta, däremot ingen placering.. men det var 25 st i klassen så..:p Fick ganska bra kritik och hon skötte sig fint, så jag är nöjd.

KL

Hejsan! Ska åka en sväng dit idag! Hur är det med tillbehören och mässpriser och så? Är det några bra priser på nåt som "man bara mååste ha"?! ;)
Ska sikta in mig på julklappar åt min och kompisens hund.
Är det några ra priser på läderhalsband och läderkoppel?

Ge mi lite tips nu! :):bow:

*KL*

Min uppfödning blev BIR och NORDV-07 idag!!! :bump::bump:

Över 100 anmälda i rasen var det! :banana::banana:

Jag är såååå stolt!!! :bump::bump:

Finns det någonstans där man kan läsa alla resultaten?

ja, goliat fick en slät etta och domaren var SKITSNÅL och tjurig och anmärkte på precis allting. skickade ut hundar med tvåor åt höger och vänster och var totalt färgfixerad. Svartmålad i kooikersammanhang hädanefter :devil:
Men jag hade en mycket trevlig dag och är jättenöjd med hur han skötte sej.
Bättre lycka nästa gång! :banana:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 610
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 422
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 269
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 078
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Remisser 1177
  • *Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!
  • Appar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka