Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Sv: Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Haha okay ;)

Vilka raser har du tänkt fota? Vad har du för kamera? Kommer du vara där båda dagarna?

Lär väl hamna bland collierna, (aussie & sheltie framför allt) Norrbottenspetsarna, grand danios, rottis, staff m.m ;) en dålig vanlig digitalkamera, inge lyx här. Men man tager vad man haver, och har råd med. Mest troligt är jag där båda dagarna men vet inte riktigt

Ok!
Själv har jag planerat att fota lite blandat på lördagen, och på söndagen är det enbart vinthundar som gäller för min del :p
Men du, vill du ha sällskap så hojta till!

Jag kommer komma dit kl 8 på lördagen och kl 9 på söndagen, så tja, lite fotosällskap skulle jag inte ha ngt emot.

*kl*
Fick pm igår. 71 anmälda i min ras :eek: Brukar vara runt 30 stycken annars. Blir lite att slåss mot. Kommer vara upptagen hela dagen med att titta på och ställa massa fina hundar.

Har inte fått pm ännu, vill ha. Ska bli skoj att se hur många taxar det blir.

Vilken sorts tax?
långhårig normal 46st
sträv kanin 10
sträv dvärg 21
långhårig kanin 16
långhårig dvärg 63
korthårig kanin 7
korthårig dvärg 12
korthårig normal 41
sträv normal 65

Ska dit och ställa min Whippet i unghundsklassen, hihi!! BLir första gången jag ställer själv på riktigt, innan har alltid uppfödarna skött den biten!

Anmälan gick väl ut för väldigt längesedan, om jag inte minns fel:crazy:

Åhh då kan du fota min lilla whipp ju,hihi! Åker dit själv så blir lite svårt att ta kort samtidigt som man ställer:angel:

Vilken sorts tax?
långhårig normal 46st
sträv kanin 10
sträv dvärg 21
långhårig kanin 16
långhårig dvärg 63
korthårig kanin 7
korthårig dvärg 12
korthårig normal 41
sträv normal 65

Tack!!
Långhårig normal, så många brukar de inte vara på utställningar... Synd att hon inte är en korthårig kanin, inte så mkt motstånd då :smirk:

jag har fortfarande inte fått PM... börjar bli lite nojjig. Är de någon mer som inte har fått ännu?

Åhh då kan du fota min lilla whipp ju,hihi! Åker dit själv så blir lite svårt att ta kort samtidigt som man ställer:angel:

Det kan jag göra, sålänge det inte krockar med någon av hundarna som jag "måste" fota ;) (vilket är azawakherna och några salukis som är "mina")

Jag ska dit och fota å assistera lite då mamma ställer ut på lördagen.
Hon jobbar i Royal Canin montern på söndagen så jag åker nog dit den dagen också :)

Vi ska ställa en Old English Sheepdog.

vad "skönt" att de är fler som inte fått ännu... hade börjat bli nojjig! Ringde skk och dom hade lämnat PM på posten förra torsdagen+fredag så de bör väl komma imorgon eller på fredag senast får man hoppas.

Jag kommer att vara vid och i ring C 57 i början av lördagen med en Aussie i andra änden av snöret, fått förtroendet att visa Gnists "Strumpan" :bow:
Kommer sedan att ta mig till ring C 39 där jag ska visa Mirre som nr 63 i ringen, vi har nr. 2643.

Själv så är jag en långhårig, rund blondin.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 610
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 423
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 269
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 078
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix