Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Sv: Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

KL
Kul att tråden börjar komma igång nu när det är mindre än en vecka kvar till utställningen ;)

KL
Kul att tråden börjar komma igång nu när det är mindre än en vecka kvar till utställningen ;)

Mindre än en vecka? Förrvirrad och smått stressad började jag räkna dagarna till utställningen... :angel:

mindre än en vecka? njää.. då räknar du lite tokigt. :p det är nästa helg, inte den som kommer nu.
sorry, kunde inte låta bli..:o

Jag ska för övrigt dit på lördagen, min ESS-tik ska ställas.

oops... så det kan gå :eek: mindre än 2 veckor skulle det ju vara:D

Jag kommer att vara vid och i ring C 57 i början av lördagen med en Aussie i andra änden av snöret, fått förtroendet att visa Gnists "Strumpan" :bow:

Jo, du har ju lite press på dig nu :D

Själv ska jag sitta med mitt brutna ben och dirigera dig med kryckpekningar och höga tillrop :devil: :rofl:

Kommer nog att gå bra ska du se..Han är rätt lättställd :)

I alla fall för mig...

:angel:

Själv ska jag sitta med mitt brutna ben och dirigera dig med kryckpekningar och höga tillrop :devil: :rofl:

I alla fall för mig...

Moahahaha, du kommer bli lätt funnen! Jag ska leta efter ett gipsat ben och kryckor = då finner jag Dig!:devil:;):p

I alla fall för mig...

Liiite press? :crazy:

Kommer att ränna som en skållad råtta här hemma för att få till snitsen :cool:

Funderar på att ta med silvertejpen om Gnist kommer upp för mycket i varv :idea:

*tur jag inte har dåliga tävlingsnerver*

Silvertejp????????? :eek:

Åker ner med en av de absolut bästa vännerna vi har, eftersom maken är för sjuk för att få åka ner och är du stygg bussar jag honom på dig :devil: :D

jag ska ställa på söndag! pyreneerhund!!

Jag ska komma dit och titta på både lördagen och söndagen!
På lördagen ska jag främst se English Toy Terrier, men andra
raser också såklart! Och på söndagen blir det främst
Chow Chow men andra raser med!

knapp

Ska dit på lördag och ställa en border collie tik i unghundsklassen. Är redan lite smått nervös :crazy:

Nu börjar det närma sig, fem dagar kvar tills jag ska visa. Hunden, som är en riktig lantfjolla, tränas på att kissa i koppel. Detta är ngt hon aldrig gjort, då vi bara öppnar dörren och släpper ut henne. Nu ska hon bo i storstan från fredag till måndag. tror inte syrran vill ha en nerpinkad lägenhet.

Snart är det dags!!!!

Ska bli så skoj, min lilla plutt ska få gå i uppfödarklassen om han sköter sig och får ett 1a pris(men det ska man väl hoppas att man får:angel:)!!

Vi ska ställa 7 hundar från min vovves kennel:)

Min whippet, som är anmäld i ch-klass, ska till veterinären i eftermiddag. Bra tajming va? Om man inte blir bra till söndag har jag ju i alla fall veterinärintyg, han har fått in sand/grus i trampdynan som vi ska få borttaget, jag får inte ut allt på egen hand denna gång. Typiskt! Men jag kommer till mässan i alla fall, ska väl shoppa lite prylar om inte annat.

Snart sätter jag mig i en buss påväg till stockholm... känner mig inte allt för glad över att behöva åka 15 timmar i en buss ;) ´
Ingen som ska ställa norrbottenspets eller finskspets? :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 610
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 423
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 269
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 078
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix