Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
15 kvm oj mina barns rum är större de är på över 20 kvm
Bor i hus på ca 170 kvm med två hundar tre katter, två, ibland tre barn och sambo.
Men hundarna får ju inte vara uppe så vi kan ju dra av ca 50 kvm
Vi har väl total boyta på runt 120 kvm och det räcker gott åt oss, barnen, katterna och alla hundar, om än det är betydligt mindre än föergående hus...
Drygt 250 kvm, en hund, två katter och tre barn.
Men, i slutet på mars får vi förhoppningsvis hem en liten leonbergertik också, då blir Scooby lycklig. (Och matte + husse förstås!!! )
Jag bor i en stuga på 18 kvm med en katt, hunden (en DSG, idag 3 veckor) kommer i januari Har ingen toalett/dusch inne men annars finns allt vi behöver.
Hunden är en schäferhane som tar upp det mesta av min stooora säng.
Men jag får väl vad jag förtjänar eftersom jag inte kan säga ifrån, han är ju så söt när han brer ut sig på rygg med tassarna fladdrandes åt alla håll. Tur jag inte har nån pojkvän, då skulle det bli trångt.
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Ekonomi & Juridik Om hästarna fungerar som dom skall och man vet med sig själv att man inte är sugen på att sälja i framtiden, varför inte plocka bort A1...
Hästhantering Symtomen som gjorde att vi började behandla kom efter en corona virus infektion med feber och kolik. Det var att han reagerade på kallt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.