Hur stort bor ni?

Sv: Hur stort bor ni?

15 kvm:eek: oj mina barns rum är större de är på över 20 kvm:angel:
Bor i hus på ca 170 kvm med två hundar tre katter, två, ibland tre barn och sambo.
Men hundarna får ju inte vara uppe så vi kan ju dra av ca 50 kvm:angel:

En 2:a på 56 kvm. Med sambo, 2 katter, 1 Beauceron och 1 Malinois. Leka och härja gör vi ute :D

Vi har väl total boyta på runt 120 kvm och det räcker gott åt oss, barnen, katterna och alla hundar, om än det är betydligt mindre än föergående hus...

Drygt 250 kvm, en hund, två katter och tre barn.
Men, i slutet på mars får vi förhoppningsvis hem en liten leonbergertik också, då blir Scooby lycklig. (Och matte + husse förstås!!! :D)

Vi är 4 st på 93kvm. (jag, min sambo, finsk lapphund och en schäfer)

Vi bor 2 vuxna och dotter samt stor hund på 140 kvadrat,trängs inte längre men minns ungdomens etta med både vånda och lycka!

Jag bor i en stuga på 18 kvm med en katt, hunden (en DSG, idag 3 veckor) kommer i januari :banana: Har ingen toalett/dusch inne men annars finns allt vi behöver.

Bor 1 person och en Rottweiler på 25kvm. Min särbo är här periodvis.
Märker av hunden ungefär lika mkt/lite som när jag bodde på 130kvm

*kl*

Jag och min sambo bor i en 2:a på 55 kvm med 2 hundar och en katt.
Myyysigt :D

58,5 kvm (2:a), en sambo, en springer spaniel och två katter (utekatt+innekatt som ska bli lite större så att hon får gå ut)

funkar bra!
har som mest haft 4 hundar här (2 taxar, min å så en stor greyhound), det var liiite jobbigt ;)

Bor i en 3,5a på 90 kvadrat med min Phaléne & min norfolkterrier....

Och två katt-monster.....:crazy:;)

*kl*

Efter att ha läst denna tråden inser jag att jag bor rymligt då flera stycken bor trängre än mig och har större hundar.

Bor med två barn, två hundar (Havanais och Aussie) och två katter på 78 kvm.

Inser att jag nog får plats med fler fyrbeningar. (har ju ingen pojkvän/sambo som tar tid :angel:)

Jag och min hund bor i en två:a på 64 kvm.

Hunden är en schäferhane som tar upp det mesta av min stooora säng.
Men jag får väl vad jag förtjänar eftersom jag inte kan säga ifrån, han är ju så söt när han brer ut sig på rygg med tassarna fladdrandes åt alla håll.:D Tur jag inte har nån pojkvän, då skulle det bli trångt.

1st hund, o en fet katt i en 2:a på 56kvm.

/Tobbe

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 917
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 172
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka