God Jul alla hundbukefalister

Sv: God Jul alla hundbukefalister

God jul! :D

f_071204m_a8bdc36.jpg

Jättefint julkort!

Julkort07_3.jpg

Julhälsning från Rover och Dentaku! (Tyvärr var den sistnämnda med tillhörande pulka tvungen att beskäras från kortet då hon såg ut att ha druckit alldeles för mycket glögg)

Vi mötte f ö ett travekipage som hade mycket roligt åt att jag var ute och "körde hund".

God Jul & tack för alla svar på de dumma frågor jag ställt under året, och alla tips och intressanta diskussioner som kommit upp! :bow:

Stora julkramar från vavvan, lejonet & mig! :banana:
(och ett extra tack till Cezzan för all hjälp, vi hade aldrig rett ut det utan dig!)

god jul och gott nytt år!

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 029
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 175
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka