Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund hej! jo, det är så att jag kanske ska "bli med hund" om några år, och jag har några frågor. Vilken ras skulle kunna passa mig? två i min... 2
Svar
27
· Visningar
2 184
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Hund Är det någon som vet om de olika typerna av glucosamin är utbytbara? Ryktet säger att det finns människor som går på häst-glucosamin...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Knepigt beteende Hundskrället är ju inomhus den värsta stalker som finns - är jag på toa så ligger han utanför och får dörrn i ryggen...
Svar
15
· Visningar
1 188
Övr. Hund ...när man är funktionär på Stora Stockholm: * Vaccinationsintyg? Men de ligger i bilen, och den står ju jättelångt bort! * Får... 2
Svar
25
· Visningar
2 355
Senast: Yvvi
·
E
Övr. Hund Jag undrar när man ska börja ge välling till valparna? Är nybörjare som ni förstår. Min pappis Flisan fick 3 valpar alla pojkar
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund På lördag skriver vi på fodervärdsavtalet och sen så har vi ÄNTLIGEN en hund i familjen igen. :bump: Det är en bedårande goldentik på...
Svar
17
· Visningar
1 113
Senast: Fidelin
·
M
Övr. Hund Kan man mäta hundens vikt? ungefär så som man gör med hästar. Om man endast kan väga dom, vart kan man då köpa våg?. Innan vi...
Svar
13
· Visningar
1 174
Senast: AnnikaS
·
H
Övr. Hund Min hund, en fd jakthund, nuvarnde sällskapshund. skall även använda han till utställning, agility och ev kantarellsök i framtiden...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Clintan
·
Övr. Hund ..vara medlem i aktuell klubb om man ska ställa en inofficiell valpklass 6-9 mån? (skk behövs ju ej då..) Ursäkta en som inte har koll...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag börjar tröttna nu på min italienare som ff kissar inne, sista tiden nästan varje dag. Hon fyllde ett år i fredags. Historia: Jag...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Izor har fått strut på huvudet för han slickar sig hela tiden, då han fått inflammerad förhud. Vi var till veterinären idag och vi fick...
Svar
6
· Visningar
2 837
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Är så frustrerad och arg just nu. Min hund är synnerligen väldresserad och gudasnäll, hon fungerar bra både lös och i koppel i...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund orginal jackan? Funderar på att köpa den. Verkar vara funktionell med många fickor, andasfunktion och vattentät. Någon som kan...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: Smokey
·
Övr. Hund Jösses. Jul hemma (hos mamma) med mammas BC och en taxherre som mamma passar över helgerna. Två hanhundar, need I say more...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: Smokey
·
Övr. Hund ja, som rubriken lyder ;) Loss, släpp, tack eller nåt liknande...
Svar
8
· Visningar
14 392
C
Övr. Hund Hus kan jag lära min hund att skälla på kommando? Jag hade även velat lära henne att morra på kommando, men jag har ingen aning om hur...
Svar
8
· Visningar
2 942
Senast: Nikkis
·
N
Övr. Hund hjälp mig nu funderar på en doggy i rasen amstaff... all hjälp och synpnkter är välkomna :D 2 3
Svar
45
· Visningar
11 363
Övr. Hund För att inte förstöra Liten_Ann`s tråd om problemet med hennes foderhund, så startar jag en ny med positivt resp negativt att vara foder... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 250
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund När valpen varit hemma drygt 3 dagar så lekte hon med en kamptrasa. Ruskade så att den snärtade in i ögat på henne. Då tittade det...
Svar
4
· Visningar
4 286
Senast: Aliide
·
S
Övr. Hund Jag har haft en puff men som numera bor hos min mamma, kunde inte ta med honom när jag flyttat av flera orsaker. Men nu har jag och...
Svar
14
· Visningar
1 144
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka