Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad vill ni hinna med i erat hundliv? Vilka drömmar har ni? "Vet" ni vad ni absolut ska göra? Jag "ska" äga minst en Pumi och en...
Svar
12
· Visningar
957
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Gick jättebra, som jag trodde, men som alla varit extremt nervösa för. :p Det roliga var att min lilla fick göra som hon ville, för...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Ishtar
·
W
Övr. Hund Någon som ska dit och ställa? :) Jag ska dit och ställa Diesel på lördagens vinnarutställning.
Svar
9
· Visningar
852
Senast: Rotterö
·
A
Övr. Hund Vilka av er har hemsidor till sina teligar? Finns ju så mkt som man vill visa så jag antar att det finns några som har det:) //Camilla
Svar
19
· Visningar
1 146
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Vuxen/valp? Lillen går på 4 ggr om dagen, det kan bli lite opraktiskt ibland när man är iväg men jag kör på det så gott det går. Han är...
Svar
12
· Visningar
1 851
Senast: niardasp
·
U
Övr. Hund har letat överallt men hittar inget svar.. hur fort ska valpar andas? våran lilla vovve andas väldigt snabbt..visserligen så är de...
Svar
2
· Visningar
6 098
Senast: Uddatyp
·
Övr. Hund Hur lär man hunden att söka efter svamp? (Kan man lära hunden söka efter hjortron?) Vad för kommandon bör sitta innan man börjar...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Hazel
·
M
Övr. Hund Vilken kaos! Julen som ska va så trevlig och mysig, alla ska samlas och äta knäck och för mycket julmat för att sedan sitta lätt...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Precis som rubriken lyder.. min pappa har två hundar, ca 1 år.. den ena hunden vill ju vara den dominanta över den andra, fast det...
Svar
9
· Visningar
5 733
Senast: MinIan
·
F
Övr. Hund Jag har sysslat mycket med utställning med olika raser osh så vidare och har mer och mer sätt folk som springer runt med små pipp...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Min pappa med hans familj tänker skaffa hund i vår och frågade mig vilken jag trodde passade, vet dock inte riktigt vilken som skulle...
2
Svar
20
· Visningar
2 679
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Undrar om det finns några enkla hemma "test" man kan göra om man misstänker att vovven börjar bli döv alt. höra sämre. Har provat lite...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Jadzia
·
A
Övr. Hund Jag har omplacerat en hund nyligen. Hon hade hunden hemma hos sig flera ggr och kändes väldigt seriös. Vi bestämde att hon skulle ta...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Nu har våran Poker fått tonsillerna bortopererade, igår blev det av. Han har sedan i somras haft magproblem, öronproblem...
Svar
5
· Visningar
1 071
Övr. Hund :love: Önskar Gnist och alla jyckarna :love:
2
Svar
35
· Visningar
2 120
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Hund Jag jobbar på en liten färgaffär i vårat lite mindre samhälle. Min pappa är chef så därför är det helt okej att jag har hunden (som...
2
Svar
29
· Visningar
2 323
Senast: escodobe
·
L
Övr. Hund Ja som ni ser i rubriken, funderar lite på hur stor min hund kommer att bli. Han är blandras mellan Jack Russell och Bichon Havanais...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: heylan
·
Övr. Hund Såg på Hund 2007 (Stora Stockholm) flera Svarta Terrierhundar. Ser ut som Riesenschnauzer fast med mer päls, lite fluffiga om man...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: KickiH
·
L
Övr. Hund En liten kluring:confused:Jag har en 9 månaders tik som uppfödaren säger att mamman är vit schäfer(herdehund) som tjuvbetäcktes med en...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: liljekonvall
·
M
Övr. Hund Vad är det för biverkningar egentligen? Alla jag har pratat med säger att det ska man försöka undvika in i det längsta för att det kan...
Svar
7
· Visningar
5 928
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Uppstigningspall