Roliga saker man får höra...

Sv: Roliga saker man får höra...

Jag var inte helt säker. En hel del på mässan tycktes ju mena det. Däremot fanns det funktionärer vars enda uppgift var att torka kiss.

Såg själv en ägare som stog och pratade medans dess hanhund lyfte benet och pissade in i en annans hunds bur. Som tur va satt det ingen liten vit hårtuss där i utan buren var tom.

*Knapplån*

När jag var på Stora Sthlm så såg jag någon stor hundhane som kissade INOMHUS - mot en dörr! Ägaren såg det, men tittade snabbt åt andra hållet och låtsades verkligen som om ingenting hände utan stod bara där. Jisses säger jag bara...

*Knapplån*

När jag var på Stora Sthlm så såg jag någon stor hundhane som kissade INOMHUS - mot en dörr! Ägaren såg det, men tittade snabbt åt andra hållet och låtsades verkligen som om ingenting hände utan stod bara där. Jisses säger jag bara...

Jag såg typ 35 såna :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 712
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 665
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 825
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka