Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund http://www.dincairn.no/files/DinCai...keritrening.mp3
Svar
10
· Visningar
1 889
Övr. Hund Ja, har ett litet problem med våran valp - han älskar människor. Och då menar jag verkligen älskar människor! Så fort han ser en...
Svar
11
· Visningar
1 045
T
Övr. Hund Nu är det snart dags för nyårsafton igen. Min lilla Jack Russel Flicka tycker att det är värsta dan på året. Men har ni några tips på...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: tiiilde
·
S
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet alls utav hundavel, så därför kanske ni tycker att mina frågor är lite knäppa? Det sägs ju dock att det inte...
2
Svar
25
· Visningar
5 967
Senast: Skyfire
·
P
Övr. Hund Är det nån som vet om man få gå in två valfria dagar på tvådagarsbiljetten, eller om det måste vara två dagar på raken...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Smokey
·
H
Övr. Hund Min hund, en snart 6årig hane av rasen Jämthund verkar ha fått problem med luftvägarna. För han har nu, dom senaste dagarna ibland...
Svar
9
· Visningar
4 598
Senast: tulipanaros
·
I
Övr. Hund Nu har vovvan äntligen börjat få in att hon kan stå snyggt. Är jätteglad över det! :) Men, såklart, så har vi stött på ett annat...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: AnnikaS
·
T
Övr. Hund Vi har nu fått hem vår underbara 8 veckorsvalp, en undran bara, hon ska ju vaccineras en gång till om 4 veckor, får hon träffa andra...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Förlåt om det redan finns en tråd om de här... Igår började det smällas raketer runt vårat hus, inte så nära men så det hördes...
Svar
13
· Visningar
2 058
Senast: Gunillas
·
Övr. Hund hejsan jag har skaffat mig en liten setter valp och jag undrar om någon har nått tips påå hur man ska göra när man lär hunden att lyda...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: Tazzas matte
·
D
Övr. Hund Vilket är bäst? vad använder ni till vilken typ av hund och päls? Vad skulle ni rekomendera till en kort grandispäls (utan hudproblem)...
Svar
1
· Visningar
891
B
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/11645261.htm Jag blir lite orolig för hundsverige nu. Vad säger ni?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 175
Senast: eliis
·
H
Övr. Hund 1) Hur många gånger per år bör man avmaska sin hund? 2) Vad skall man avmaska med, alltså, vad är bäst? 3) Vart går det att få tag på...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Drottningen
·
Övr. Hund Men dagen före julafton har våran ena hund avlidit :cry: Det gör så ont i hjärtat, hon somnade bara in :(:cry: Fy vilken jul...
2
Svar
32
· Visningar
2 360
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund ja som ni kanske förstår är jag intresserad av en hund i denna klassen.... finns det fler raser som är liknande? DP, Pinscher...
2
Svar
22
· Visningar
3 241
Senast: Gatlyktan
·
Övr. Hund Hur tycker ni man ska göra med en hund som är osäker på andra människor? som morrar och småskäller åt människor som kommer hem till en...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Hittade precis en knöl på Uno :eek: Den sitter på ryggen nån cm åt sidan från ryggraden. Om jag ska beskriva den är den rund, hård och...
Svar
17
· Visningar
12 112
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Är jättesugen på denna ras men det är super svårt att få tag på uppföddare i sverige, har bara lyckats hitta en tyvärr! Nån som har...
2
Svar
20
· Visningar
7 006
·
Övr. Hund någon som vet någon som föder upp dessa? vet ni något om rasen? verkar väldigt sällsynt...skriv allt ni vet om rasen.
Svar
5
· Visningar
2 428
·
M
Övr. Hund med vetbes ,chipm och vac på en kull (ca 7valpar)??
Svar
2
· Visningar
714
Senast: milles mamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka