Vilken hundras har ni?

Sv: Vilken hundras har ni?

Halloj!!

Jag har en helt underbar Whippet på snart tre år!
1253_09_07_07_1_03_15.JPG

Jag har 2 chihuahuas, en korthårig Hane (kastrerad) en långhårig tik (ska ha valpar i vär/sommar)

*kl*

Här är våran nya bebbe! Hon är Rottis/boxer/amstaff/mastiff :love:

17077191.jpg

shih tzu tjej, 1 år, lilla Mimmi

Doris snart 8 veckor, som flyttar hem till oss på fredag yorkie/lhasa apso

hur får man in bilder??

En Vosthertik på 7 år (sambons) och jag har min älskade blandis av schäfer/golden/labrador på 9månader.Hade gärna lagt ut bild om jag visste hur man gjorde:confused::confused::confused:

jag har två underbara dvärgpincher tikar på 10 år!

Kl

Vi har även (eller ja, mamma, pappa, jag och lillasysyter) en tossig rottweiler-hane, 2,5 år. En helt underbar individ och familjemedlem..

14797511.jpg

4558487.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 387
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka