Vilken hundras har ni?

Sv: Vilken hundras har ni?

Jag har ingen egen hund, men jag hade under 11 1/2 år en hårig bror som var en schäfer. Han var hundarnas hund :love:, en på miljonen.

Mina föräldrar har nu en schäfertik som är underbar, på sitt eget sätt.

Jag har en hane, tax-cockerspaniel-silkesterrier-papillon 3 år och en hane tax-cockerspaniel-silkesterrier-papillon-foxterrier 1 år

En blandrastik (Rottweiler/Pitbull/Samojed/Karelsk Björnhund) vid namn Felicia som är 1 år och 2 månader :love:

Kan ni inte lägga ut lite bilder på era gosingar, det är så roligt att titta på.

Vi har en liten Shar Pei som blir 5 veckor i morgon,räknar dagarna tills vi ska få hämta det lilla monstret!

Bild på min Felicia :love:
11508808.jpg

Jag har en Västgötaspets/Norsk buhund på snart 14 veckor.. Hur lägger man ut bilder?

Border Collie-korsning med lite lite schäfer och golden i. Ca 80% BC.

phpxioq4t.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 387
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka