Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag är lckligt lottad att vara stolt ägare till denna (rasmässigt)"trevliga" korsning mellan karelsk björnhund och labrador får väll försvara mig med att jag inte tog över henne förns förra året har tränat med henne sedan hon var fyra och hon är helt underbar nu är hon nio och det går väldigt trögt i hjärnan men vi klarar nog en hjälplig lydnads klass 1
Ser att du finns i Borlänge och jag känner till den som ägde Tequila som valp. Om det är den hunden så har hon en syster som heter Wilma och de är 25% dobberman och 75% rottweiler (har jag för mig). Kul om det är den jag tror.
Låter väl en av mina doggar hjälpa till att pryda tråden,
namnet var Labbas, en 3-årig 50 % Labrador/ 50 % golden ret. hane.
En underbar hund som älskar allt och alla och som gillar att vara i centrum.
Tyvärr har han artros i armbågarna, så killen kanske inte blir särskilt gammal, men han får leva livet så länge han inte lider av det
Det var fina hundar ni har allihopa
Här kommer min korv
Han heter Zvipp (efter hunden i "barnen i bullerbyn) och är blandning mellan Bordercollie/ Schäfer.. Är en kille på snart åtta år men beter sig fortfarande som om han vore valp
Trädgård & Växter Jag har varit ner till Skåne på lite minisemester i veckan och ehm... Man kan ju inte åka bort utan att shoppa växter heller?! :D
Såg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.