Tröstkramar till Zack!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tröstkramar till Zack!!

Men vaddå, saker som inte stämmer? Det jag skriver, stämmer inte ENLIGT dig. JAG har svarat dig, och visat i felstil, där jag citerat dig.

Du vill antagligen inte förstå, för nu är vi två personer som ställt frågan otaliga gånger utan att ha fått svar.

Ännu en gång. VAD i det fetstilade har en sk attityd?

Om du inte förmår förklara det , så strunta i det. Folk som sätter sig på tvären för att roa sig själva på andras bekostnad besparar jag mig.

Jag tror hon menar att hon uppfattade ditt inlägg som en aning överlägset. Mycket kan missuppfattas på nätet!

Tycker det är dax att lägga ner diskussionen nu.

Jag tror hon menar att hon uppfattade ditt inlägg som en aning överlägset. Mycket kan missuppfattas på nätet!

Tycker det är dax att lägga ner diskussionen nu.

Precis,vilket jag också förstått att hon tycker. Jag har även otaliga gånger förklarat att det inte var så och även förklarat hur och varför jag skrev som jag gjorde. YW nöjer sig dock inte utan upprepar bara sitt "men jag tycker". Detta gör mig sur då det känns som att denne bara är konfliktsugen och inte kan lägga det åt sidan när jag förklarat mig flera gånger. Uppenbarligen var inte jag den enda som uppfattade YW så heller. Sen kan du tycka vad du vill, jag vill fortfarande ha svar på min fråga om YW kan ge det svaret, eftersom att hon så ivirgt påpekar min sk attityd titt som tätt utan auppenbar anledning. Om du inte vill ha med diskussionen att göra behöver du trots allt inte bry dig om att läsa den-understryker att sistnämnda mening är utan något somhelst gruff. Jag vill diskutera klart och tänker göra det om jag kan få något bra svar på min ställda fråga.

Men snälla, jag har fetstilat och citerat för att svara dig, men du vill uppenbarligen inte förstå.

" Jag har även otaliga gånger förklarat att det inte var så och även förklarat hur och varför jag skrev som jag gjorde. YW nöjer sig dock inte utan upprepar bara sitt "men jag tycker". Detta gör mig sur då det känns som att denne bara är konfliktsugen och inte kan lägga det åt sidan när jag förklarat mig flera gånger"

Och jag anser mig också ha förklarat ett antal gånger och även sagt att vi kanske bör lägga ned diskussionen eftersom den inte verkar leda någonstans? Så jag kan visst lägga detta åt sidan, men det ville ju inte du?

:rofl::rofl::rofl: Nu börjar det ju bli bisarrt.

Fortfarande ser jag inte VAD i det fetstilade det är som är översittande. Jag kunde lika gärna skrivit "Jag har träffat folk som trott att hästar är dumma djur när de i själva verket oftast är rädda". Jag menar, jag talar om en egen erfaranhet-HUR kan det vara översittande?! Det är som taget ur tomma intet. Det känns som att jag lika gärna kunde skriva "hulken är grön" och fått ditt pekfinger på mig iallafall.

Och du har rätt, jag ville inte avsluta diskussionen för att jag trodde att jag kunde få en förklaring på vad det var som var så översittande. Det kunde jag inte, eftersom att det inte är meningarna jag hakar upp mig på. Utan innehållet i dom. Jag ser inte det som gnager dig helt enkelt.

Jag kommer inte få någon förklaring på det, så jag hoppar det.

Jag tror inte det finns någon rimlig förklaring, det är bara YW egen personliga tolkning och åsikt lite vridet taget efter din text.

Ge upp och lägg energin på något roligare. ;)

Men det är klart det är min tolkning, så är det väl med all text veterligen?

Och uppenbarligen är det ju iaf en som förstår min sida av saken med, så såå vridet kan det ju ändå inte vara?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 178
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
357
Senast: alex.ha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka