Fan också...

Sv: Fan också...

Inget sådant. Morska upp dig och slå en pling nu :devil:

*sparkar trollet i baken med gipsfoten*

Lägger till:

d010.gif

:D

Måste varit ett långt och givande samtal. Eftersom hon inte skriver här. Är nyfiken på hur det gått.

*kl*

Jag var inte kvar i tråden eftersom jag slutade jobbet och lämnade datorn och tog helg istället.

Har funderat fram och tillbaka. Det var nyttigt att lämna buke, datorn med alla fina bilder osv för att få tänka lite objektivt.

Och rent objektivt är det skitläge för mig just nu att skaffa en hund #2. Oavsett hur perfekt den är... :( Jag fick en liten adrenalinkick när jag hittade hemsidan och läste om hunden, och fyrades på lite av era tillrop. Men jag måste ändå vara realistisk.

Alltså har jag varken ringt eller titta på hunden eftersom jag ändå inte kan ta den och ville inte riskera att kära ner mig i ett hopplöst fall s.a.s.

Jag vill, men jag måste inse att jag inte kan...

Tack till alla som skrivit i tråden. :bow:

Nån dag kommer det en tråd med en riktigt presentation av hund #2.

Mycket sunt tänkt!
Stor kram till dig !

Jag var lite nyfiken faktiskt på om du skulle ringa på trollet.:D
Mycket söt.

Isch du är klok du! :)

Men att ta kontakt med uppfödaren och bilda dig en uppfattning är väl inte fel ?

Asch då, men, men.. alltid roligare me valpbilder... :angel::D

Isch du är klok du! :)

Men att ta kontakt med uppfödaren och bilda dig en uppfattning är väl inte fel ?

Kanske bäst att vänta tills den där hunden är "borta"...? :angel:

Tack allihopa!

Jo jag har lovat mig själv att jag inte igen ska skaffa hund på impuls. Nästa hund ska vara noga utvald och taget vid ung ålder. (Jag har haft tre hundar men ingen 8v-valp). Jag vill också bildboma buke med söta valpbilder och göra alla avis... :devil:

Havanaisträff i Järfälla 20/1 (tycker skogstrollet ska skaffa sig en golvmopp :D) Då kan du träffa en massa hundar och en del uppfödare.
Hade tänkt åka dit med min och med Aussien.

Åh! Det visste jag inte. Var hålls den eller var hittar jag mer info? (Jag bor ju för sjuttsingen i Järfälla.)

Tack för tipset! :bow: (Är ganska mycket inne på en golvmopp som nästa hund.)

Kan bara säga att uppfödaren är mycket trevlig och duktig med sina hundar. Har även träffat tiken några gånger och hon har en härlig mentalitet och mkt arbetsglädje.

Synd att det inte är läge för hon skulle nog passa dig!

Vill du ha tips på fler som jag tycker är trevliga att prata med så är det bara att höra av sig, det finns en del i Stockholmstrakten.

Du vet att det bara är att säga till om du vill låna min jycke så kan du låtsas att du har två... :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 656
Övr. Hund Veterinärbesöket på torsdag är avgörande, men vad som går att gå på nu ser det tyvärr ut som greyhoundtiken fått problem med sin artros...
2
Svar
25
· Visningar
2 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vad gör vi häst-edition del 1
  • Dressyrsnack nummer 18