Sv: Rädd?

Är det din weimaraner eller lånad bild?
Har själv ägt 2 stycken, men har nu en dalmatiner/labradorblandning och måste säga att med denna hund är det som att ha semester (hela tiden)! Men vad vackra och underbara weimaranerna är!

Lustigt, läste i din profil att du har psykologi som intresse.
Som sagt, lustigt. Med tanke på ditt inlägg...

när vi var hund vakt åt min bros och hans tjejs jack russel var hon lika dan men det gick över efter ett par dagar så ge henne lite tid

lycka till:bump:

oj hade inte läst hela tråden så jag såg inte att man inte skulle svara nå mer

Jaktlabrador som är skotträdd.
Jisses...
Ta reda på om förra ägaren överhuvudtaget har jagat med hunden. Även vid träning skjuter man, så att den skulle vara skotträdd låter orimligt.
En jaktlabbe ska tvärtom bli väldigt glad/förväntansfull vid skott, det innebär ju kul jobb!

Jaktlabrador som är skotträdd.
Jisses...
Ta reda på om förra ägaren överhuvudtaget har jagat med hunden. Även vid träning skjuter man, så att den skulle vara skotträdd låter orimligt.
En jaktlabbe ska tvärtom bli väldigt glad/förväntansfull vid skott, det innebär ju kul jobb!

Det var därför han sålde henne... för att hon va skotträdd! så han kunde ju inte jaga med henne ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: snöflingor
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 991
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka