Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla! Jag är en tjej på 18 år som sista året i gymnasiet. Efter studenten skulle jag vilja skaffa hund, men vet inte riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
4 159
Senast: Lenis
·
B
Övr. Hund Annons i morgontidningen blandrasvalp med Toypudel, Cainterrier, Lahapso, Shintzu.. YEY! EN riktig ras i den, resten påhittade...
2
Svar
31
· Visningar
2 819
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund För några år sedan fanns här en massa beardisägare. Vart har ni tagit vägen? Vad gör ni mer era vovvar? Berätta om era hundar och visa...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Neverdie
·
Övr. Hund Hej! Är det någon som vet vart man kan hitta fina halsband som passar till rottweiler? Och lite annat som kan vara bra att ha.
Svar
16
· Visningar
2 038
Senast: Rotterö
·
C
Övr. Hund Hur gammal tycker du att en valp ska vara när den går valpkurs? Min är 11 veckor nu och alla kurser kommer inte igång förrän i slutet...
Svar
7
· Visningar
11 984
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Jag satt och tänkte på hur mycket buffert-pengar man behöver för att kunna köpa en hund eller som i mitt fall en valp på 10 tusen...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund Jag är förskräckt!:eek: Jag är en riktig bokfantast och ÄLSKAR att läsa. Men när jag kikade i min bokhylla så insåg jag att jag inte...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag vill ha en whippet! Jag har ingen erfarenhet av dom, däremot av hundar. Har en jaktlabbe. Jag har läst och pratat och tittat mycket...
2
Svar
24
· Visningar
7 039
Senast: Kazaam
·
Övr. Hund Min hund är mycket kräsen när det gäller mat. Behagar det honom inte att äta kan han gå utan hela dagen om det skulle vara så. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 644
L
Övr. Hund Hej! Tips på en bra ras som första hund? Har vuxit upp med hundar hemma, framför allt jakthundar dock inte haft någon egen. Funderar att...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Tuvisen
·
J
Övr. Hund såg på en hemsida för färskfoder att dom sålde märgben mm... men jag har en svag minnesbild av att man inte fick sälja det...
2
Svar
22
· Visningar
1 634
Senast: jupiter-judex
·
L
Övr. Hund Till problemet.. Jag har en Kelpie som jag tävlar på Elit-nivå i lydnad. Problemet är att han alltid haft väldigt väldigt lätt att...
2
Svar
33
· Visningar
3 784
Senast: liten82
·
Övr. Hund Min kompis pojkvän (pundare) har en 6årig rottweiler. Jag vet att han blir dåligt behandlat och hunden verkar väldigt osäker för tror...
Svar
18
· Visningar
1 205
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Jag testade spår (person - dvs matte ;) ) med min 12 år gamla Heeler... Han gick tydligen efter devisen att man inte kan lära gamla...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: gladaeo
·
Hundträning Nemi tycker om att ligga i sängen och mysa med sin matte. Hon har tränat matte bra. Det är nämligen så att Nemi gärna vill ligga nära...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Tuvisen
·
Övr. Hund Vilka foder går att beställa direkt ifrån tillverkaren? Är det mer ekonomiskt att beställa, eller är det samma pris? Nån som hör...
Svar
18
· Visningar
1 713
Senast: NiAl
·
Övr. Hund Lillkillen har luktat skunk i några dagar nu, så vi tyckte det var dags för bad! Som tur är vad Balder av samma åsikt - han älskar...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Zizzy
·
E
Övr. Hund Har ni er hund försäkrad?? För grand danois är försäkringenjättehög och jag överväger att jag istället ska ha ett hundkonto och sätta in...
2
Svar
23
· Visningar
2 342
Senast: Zqathan
·
L
Övr. Hund Har funderat på en sak och kommit fram till antingen så är det bara jag och min hund eller ochså så kanske ni har samma " besvär "...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Missel
·
C
Övr. Hund Förmiddagsbus. Visst är dom...hm...Söta :idea::angel: Kom o ta pinnen om du vågar din lille skit! Vågar? Du anar inte...
Svar
11
· Visningar
1 098
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka