Trapprädd vovve...

Sv: Trapprädd vovve...

Hängde inte riktigt med....Kände mig som ett bukefalos-eko där ett tag. "vaaaa, svarade du miiiig?"

Sv: Trapprädd vovve...

Jag hängde inte heller riktigt med i allt det här..

Vad jag menar med den hårda metoden är att det finns ju folk som gör på olika sätt. Endel väljer att muta hunden, endel "tvingar" nästan hunden att genomföra något osv.. förstår ni?

Jag kan själv säga att jag är inte rädd att plocka ner min hund på jorden om det skulle vara så. Och visst, jag kanske gjorde fel som mutade honom i trappen, men ingen skada skedd... Man måste ju få göra misstag för att lära sig, eller hur?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 672
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 916
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 939
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 080
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka