Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har en blandras-tik på 7 år i familjen. Eftersom jag är sjukpensionär har det blivit jag som ägnat mig mest åt henne. Hon lyder dom...
Svar
2
· Visningar
1 966
Senast: Pia
·
Övr. Hund Jag syftar på deras bok Hundmassage och streching. Står det mycket om massage och stretching vid artros? Har ni andra bra tips om...
Svar
4
· Visningar
711
C
Övr. Hund Har under en tid märkt att min hund kommer vit fradga ur munnen på min hund när vi är ute och promenerar. Första gångerna reagerade jag...
Svar
12
· Visningar
29 313
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Vilka har tagit det? Jag tänker försöka med Rådi efter vårens kurser. Är det "svårt" eller ser det bara seriöst ut när det står...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: Aliide
·
M
Övr. Hund Under året hade famlijen äntligen tänkt skaffa en liten tillökning och länge, länge funderade vi på Lancashire heeler. Vi åkte till en...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Myrra
·
Övr. Hund Nu har jag tänkt..tänkt och tänkt¨på det här med rasideal och hur utställningarna påverkar och eftersom att jag inte är speciellt...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 133
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Finns det några kennlar i Sverige? Någon som har koll? *Nej, jag ska inte byta ut mina dansk-svenskar, frågar på en kompis...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: kharro
·
Övr. Hund Kan jag använda hundmjällschampoo på min valp som är 12 veckor gammal? Jag funderar på om det kanske är lite starkt för henne. Hon har...
Svar
3
· Visningar
2 271
Övr. Hund Jag har lärt min valp att snurra på kommando. Hon snurrar då runt sin kropp åt det väsntra hållet. Men så kom jag på att jag vill lära...
Svar
9
· Visningar
1 396
Övr. Hund Som gillar dammsugaren och att bli fönad? Han ylskäller av glädje när dammsugare kommer fram, och viftar på svansen. Och älskar att...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: sussisus
·
C
Övr. Hund Jag o min valp var i stallet igår, min äldre hund var oxå där. Han sprang runt som vanligt o min valp var lös. Helt plötsligt så...
Svar
4
· Visningar
2 634
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Hur gammal får en tik vara innan första kullen tas. Enligt SKK, för jag antar att det inte finns någon lag om det?
Svar
10
· Visningar
5 801
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Nu vet jag ju att det är olika för alla och vad dom uför,osv,men på ett ungefär! vad är normal vattenkonsumtion för en vovve på ca...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: movi
·
M
Övr. Hund Fick hem varan lilla dvargschnauzerflicka Elsa i gar, 9 veckor gammal. Varldens underbaraste krabat som anpassat sig valdigt snabbt till...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: smulan87
·
H
Övr. Hund MIn hund :):):)
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: hasselby
·
I
Övr. Hund Jag, som säkerligen många andra, har både hund och katt i huset som ibland blir lite väl närgångna på varandra.. Vad gör man om katten...
Svar
11
· Visningar
3 795
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Alltså jag har en "Jack Trassel" här på boot-camp i två veckor. Om matte får bestämma så ska den inte dra i koppel, komma på inkallning...
2
Svar
22
· Visningar
6 348
Senast: nyponros
·
T
Övr. Hund Ja just nu är det skräck blandat med förtjusning! Har hittat det jag söker i form av föräldrardjur och som ska levereras precis i rätt...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: pepp
·
L
Övr. Hund Våran schäfer vart skrämd när han var på väg upp i trappen, vid 6 månaders ålder (han är nu snart 1år), då vår granne kom och ringde på...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 675
Senast: FrontLine_
·
B
Övr. Hund hej jag undrar om det finns nån där ute som har katt och hund som leker med varandra? har en 9veckors valp som leker med min 1åriga...
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Senast: elmelts
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025