Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du tittar på hans program så skulle du förstått att det var ett avsnitt som handlade om bla en aggressiv pitbull och pits i allmänhet.
Hjärtehund... Helt galet, och jag skulle aldrig ha vågat pussa den hunden på det sättet hon gjorde
Munkorg ja, det skulle jag också velat ha se, skulle aldrig våga släppa in Emely bland mina egna..
Japp - om nicket ifråga vill bli tagen på allvar som hundtränare och inläggskrivare så tycker jag att det är viktigt att hän skriver rätt. Det var ju ett ganska bra budskap hän hade i sitt inlägg.
Hahaha.... "tycker jag att det är viktigt att hän skriver rätt"
snacka om att kasta sten i glashus
Att hunden blir som man gör den till kan stämma till en viss del men man får samtidigt se till vad för ras man har. Men att alla hundar kan bli aggresiva i fel händer tror jag inte så mycket på om jag ska vara ärlig. Jag har mycket svårt att tro att min mammas bassethane skulle anfalla någon eller att min systers jack russeltik skulle bli aggresiv.
Nja hän skriver man om man inte vet könet ( eller inte vill skriva ut könet )
Ungefär som när man skriver h*n
En jack russel kan säkert bli aggresiv
En jack russel kan säkert bli aggresiv , det kan en basset hound bli iaf med fel linjer. MEN jag pratar om 2 hundar i min närhet och inte om deras raser, även om jag nämner deras ras. Jag menar att min systers jack russel skulle aldrig kunna bli aggresiv, även om rasen i sig kan bli det.