Typiska fördomar!

Sv: Typiska fördomar!

* ALLA har hundar som antingen kompletterar dom eller 'matchar' dom
haha.. detta stämmer åtminstonde på mej... jag har en hund som hatar alla människor tills dom har bevisat motsatsen (att dom är värda att tyckas om)..
har stört mej enormt mycket på detta, tills jag kom fram till att jag ju är exakt likadan :angel::cool:
Reserverad människa köper reserverad hund.
Kan det bli en mycket bättre kombination? ...

KL Visst är världen fylld av fördomar men ofta kallar folk dokumenterade problem de inte vill erkänna för fördomar.
PL

KL Visst är världen fylld av fördomar men ofta kallar folk dokumenterade problem de inte vill erkänna för fördomar.
PL

Javisst absolut håller me, men vissa grejer är ju rena fördommar, tex dehär me golden, jag har sj vakthund så ja måste ständigt jobba me hans revir vaktande :D

Knapplån
En fördom jag ofta stöter på är att "Ettrig" när det handlar om terrier är någonting negativt/dåligt.

Sant! Skulle mina terrirar inte vara ettriga skulle de ju aldrig vara något att ha, rent avelsmässigt. En duktig grythund SKA vara ettrig! Tuff, hård och att inte ge sig.

GatLyktan

Minen när jag berättar att min Bichon Havanais är med i stallet och hänger med på ridturerna är :eek::eek:
Bara för att hon har mycket päls och är söt så är det ingen porslinsfigur som inte kan göra mer än att pryda soffan :cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 431
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 464
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V