hund med till norge?

Mikan

Trådstartare
Behöver snabbt svar! Jag ska bila till norge imorgon och tänkte ta med hunden. Behövs det något särskilt vaccinering ? Ska hälsa på min pojkvän och han har sin hund med, den är dock rabiesvaccinerad då dom är från tyskland.

Kom på nu att norge kanske kräver rabiesvacc, dom verkar vara krångliga med allt annat :D.
Ev norrmän här får ursäkta, men vi har inte så bra erfarenheter från vårt grannland :crazy:

Sv: hund med till norge?

Behöver snabbt svar! Jag ska bila till norge imorgon och tänkte ta med hunden. Behövs det något särskilt vaccinering ? Ska hälsa på min pojkvän och han har sin hund med, den är dock rabiesvaccinerad då dom är från tyskland.

Kom på nu att norge kanske kräver rabiesvacc, dom verkar vara krångliga med allt annat :D.
Ev norrmän här får ursäkta, men vi har inte så bra erfarenheter från vårt grannland :crazy:

Det är inga problem att ta hunden till Norge
förr fick man vacsinations intyg frisk intyg typ
Jag tror inte du behöver något i dag

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 911
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM... 2
Svar
34
· Visningar
5 090
Senast: Lillefrun
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 549
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka