Stockholmare- träffas och träna hund? *BRÅTTOM*

• Hundträning
  • Trådstartare Trådstartare liten82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 3 303
Sv: Stockholmare- träffas och träna hund? *BRÅTTOM*

Men fasiken, vad är det för fel på hundägare i Sthlm???!!
Ja det kan man verkligen undra:eek:
Måste vara storhetsvansinne eller dyl.

liten82 skrev:
Men jäklars; *go Nikkis* som blev tok-arg :banana: :angel: :D
Hahaha, ja jag får lite väl hett temperament när jag stöter på sådana människor:angel:
Har väl lärt mig efter att ha stött på allt för många utav dem:devil:

liten82 skrev:
Ja, riktigt tråkigt.
Nästa gång jag träffar några såna idioter ska jag helt iskallt säga

"jaha, så är det bara att gå hem och plocka fram lus-borsten, mina hundar har löss"
Sen bara gå därifrån
(Så hoppas jag att det är en hund med väldans lång päls så matte/husse verkligen får nåt att oroa sej över).
Hahahaha, näe bättre upp, säga att hunden har noskvalster PRECIS efter dom nosat på varann!!:idea::rofl:

Och vart tog bilderna vägen då? :D

liten82 ska ju flytta så hon har dessvärre inte kamerasladden till datorn framme nu, men hon kanske packar upp den om vi tjatar tillräckligt:D;)

Näe då, jag kommer få bilderna såfort hon har tillgång till sladden och då kommer jag visa bilderna, bättre sent än aldrig:)

Ja jag vet detta om flytten.;)

Det jag syftade på var att jag trodde du hade pix också?

I know that u know;):p

Näe, men jag glömde typiskt nog min egna kamera hemma, därav tog vi bilder med liten82's kamera.

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
668
Senast: Lillefrun
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 996
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
657
Senast: Grazing
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 039
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka