Långhårig schäfer finns det?

Sv: Långhårig schäfer finns det?

Jag gör som så att jag lägger in bilden på pixbox och sedan väljer jag storlek medium + att jag kop den länk som finns till forum och så klistrar jag in den här.

Jag har långhårig schäfer:love:
Det var endast han som var långhårig i kullen (4 st i kullen).
Pälsen är inte jättelång, utan mer lurvig.

PICT0063.jpg

Gud, så fin!:love::love:

På Bukes info sägs det att jag ska klicka på Bläddra längst ner under mitt nya inlägg för att sätta till en fil ex bild. Men jag är väl antingen trög eller blind för jag hittar ingen Bläddra knapp när jag nu skriver detta. Kan du hjälpa mig?
Annars får du förkla vad Pixbox är, var hittar jag det osv?
Är som sagt novis på detta..

Ser jättefina ut!
Undras om det är hon som annonserar ut vita valpar just nu?
Svårt att veta eftersom det inte står något namn på hemsidan...:confused:

Hon har annons på vovve.net just nu iaf. (var i kontakt med henne idag) fast finns idag i skaraborg.
Jag har en åttamånaders unghund därifrån som jag är så grymt nöjd med.
Rak fin rygg, raka fina bakben. Ett temperament som är helt underbart. Lättlärd, lugn, underbar familjehund osv. Precis som utlovat.
Kan starkt rekommendera hennes hundar...

Ååååå..
Så där såg min barndoms schäfer ut,fast ja,hon var en feminin tik..

Var ju tvungen å leta fram henne på SKK's hunddata och även om hon var gammal och död sen länge så fanns hon med..
http://kennet.skk.se/hunddata/Hund_data.asp?HundID=518160&Knapp=AGARE

Hon kommer inte upp för mig:(
Men visst var det "Serina" eller "Serena" eller nåt i den stilen?
Hon var underbar:love:
Hur kommer det sig att det blir nostalgitrippar hela tiden när du dyker upp:rofl:
Å Baloo hette hanen va?
Nu dök hon upp!:)

Senast ändrad av en moderator:

Cerina :D
Å Baloo hette Apaloo egentligen..

Å innan nån hoppar på mig,så den kullen som Cerina fick kom till av en tjuvparning,vi vet att tiken hade HD grad 2

Ja du,nostalgitrippar finns det gott om,å konstigt nog så är det just vid såna här trådar "vi möts" här på Buke,fasiken vi måste få till det med en träff nångång..Nu är det hemskt många år sen..Typ,ehhh.. *viskar* mer än 20 år sen..:o :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 577
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 703
Senast: hollypolly
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka