Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Undrar om andras nakenhundar slickar sig på kroppen... Typ som en katt?? Min gör det, är det normalt? Heheh
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hur stor ska en hundgård /rastgård MED isolerat hus till vara? Hund väger över 40kg samt att dom ska inte sitta där jämt men tillgång...
Svar
13
· Visningar
978
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Får man ha hunden på tåget hos er (olika regler, i de olika länen ) :) ? Har ni åkt tåg med hunden? Negativt,posetivt? Mvh Emma
2 3
Svar
40
· Visningar
4 345
Senast: MadicDomino
·
U
Övr. Hund trimmade hunden idag och då raka dom bort morrhåren och frågade varför och då sa dom att man bara gjorde de när man trimmade..men...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 472
Senast: JennyF
·
L
Övr. Hund I somras var första gången, Turbo (vovven) tvärvände och morrade samt högg emot en person som skulle klappa honom. Jag "skyllde" då på...
2
Svar
37
· Visningar
2 651
Senast: LillOhlsson
·
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: sussisus
·
G
Övr. Hund Hej! jag undrar om ni har några syn punkter på att skaffa en unghund eller valp när man har en äldre hund redan? Jag har diskuterat...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund På söndag blir Balder 6 månader, så igår fick han sitt vuxenhalsband. Nu är han ingen liten fjant längre. ;) Har ställt in halsbandet...
Svar
9
· Visningar
851
L
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=k9ht7L32I9o Har lagt ihop lite bilder ifrån min bästa väns hundar! Älskar dessa hundarna hårt och är...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 119
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Vad jag har förstått utifrån att prata med en del hundägare så byts det foder ganska friskt när hundarna vägrar äta eller när plånboken...
2
Svar
38
· Visningar
7 122
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Hund vet ett ställe där dom hetsar kamphundar å har slagsmål,ringde polisen men dom skulle inte göra så mkt,sa att jag skulle ringa...
Svar
11
· Visningar
892
Övr. Hund Ja, vad gör man ? Familjen är förälskad i en liten tik som skall avlivas pgr de hittar ingen köpare. Tiken är en dvärgpincher blandning...
2
Svar
26
· Visningar
2 515
Senast: MadicDomino
·
Övr. Hund Om ni fick välja EN hundras i de olika grupperna som INTE är av er egen hunds ras (blandraser räknas alla inblandade raser), vilka...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 188
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Grattis min lilla råtta på 1 årsdagen! Tänk vad det går snabbt=) Ett ganska nytaget kort på honom
Svar
4
· Visningar
767
Senast: hasselby
·
L
Hundträning Skulle vilja höra era tips på hur ni mentaltränar eran hund och hur ni stimulerar dem inomhus.Jag har läst tråd efter tråd och det går...
Svar
15
· Visningar
10 909
Senast: mian1
·
I
Övr. Hund Det är så att jag har nu en liten hane på 7 år men vi funderar på att skaffa en till vovve.... tror ni det kommer bli några problem för...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: LIA
·
Övr. Hund Alla säger att det ska vara så bra hjärngympa med spårande/uppletande. Men hur gör man :confused: Uno börjar i alla fall inte söka...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Gick nyss och postade ett paket med hunden och höll på att få hjärtsnörp. Helt plötsligt hoppar hunden på tre ben, fick panik och trodde...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Ainon
·
K
Övr. Hund Någon mer än jag som har en Xolo??
Svar
6
· Visningar
5 229
Övr. Hund jag har en GD hane på två år, fyllde i augusti. han äter så DÅLIGT!!!!!! jag har testat och då tro jag nästan jag vågar påstå allt. fri...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka