Film om "mördarhundar"

Sv: Film om "mördarhundar"

Ja dem är lite hemska på de sättet. Sen när de är tre st med så haha gäller de att vara beredd :P

nää alla "mördarhundar" är varmt välkomna! Med risk för att dem är borta nästa gång du tittar efter dem :angel:

Jag har dock ingen mördarhund så då är det kört för min del att medverka i tråden...

Ajsing ? Kan inte komma på ngt samlingsord för vovvarna.
Men en hund som ofta kopplas som kamphund även om de sällan är de ? (pga hur de ser ut)

Ääääh va inte så trångsynt, det är ju bara ett ord :cool: och nu använde hon ju det ordet i ironisk mening för att bevisa motsatsen ;). Visa bilder på din staffe du!

Trångsynt ?

Nu får du förklara för mig hur du har kommit fram till det?

Jag ogillar skaprt att man använder ordet "mördarhund" även om TS skrev det ironiskt och det var menat att bevisa motsattsen.

Vad jag menar är att du inte behöver lacka för att hon använder ett visst ord, vill hon använda det ordet och dessutom i ironisk ton och inte alls menande så ska hon kunna göra det utan att folk kommenterar surt. Störtlöjligt. Varför hetsa upp sig om man dessutom fattar att hon är ironisk? Det vore ju lite skillnad om hon helt allvarligt hade använt ordet "mördarhund" i negativ mening.

"Titta på den här videon, värsta mördarhundarna asså :eek:".

:cool:

Men nu är det faktiskt du som är störtlöjlig.

Jag är vare sig lack eller har hetsat upp mig, men jag vill inte namnge min hund som någon "mördarhund" !

As simple as that!

Är det någon som hetsar upp sig är det väl du ? ;)

Senast ändrad:

Men varför påpeka när det är uppenbart att hon är ironisk? Det är ju det jag tycker är löjligt.

Jag svarade bara att jag inte har någon mördarhund och om du tycker att det är att påpeka, tja då får du la tycka det.

Haha jo det är väl vad jag tolkar som påpeka. Hur blir det med bilder på din staffe då? :angel::D

Här är min lilla Kampbitch .

4veckor1.jpg

Tack.! Hade de inte varit för de tre hundarna hade jag aldrig fått upp ögonen för dem! =)

Hon har stående öron vilket hon inte skall ha.. (enda utställningsdomaren klagade på) så de tär därför.. dock hjälper de inte för hanhunden går o drar bort tejpen på henne :P

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 720
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag vet inte var jag ska börja. Jag vill inte riskera att någon ska känna sig uthängd så jag försöker skriva så generellt som möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: tanten
·
Hundhälsa Startade ju tidigare en tråd om hur voffens bakben "hakade upp sig". (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1189608) Gjorde...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 658
Senast: Philosophia
·
Gnägg Och nu var det dags för tant att fylla 17 år, älskade underbara tokhäst som hon har lärt mig mycket i mitt hästliv! En kompis hade...
Svar
11
· Visningar
2 049
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka