Till alla,
tack för kramarna!
Jag mailade nyss till dom vi köpte honom av och hon skrev då att
"Han var som sin far, fast pappan 10x värre. Han är aggresiv och så fort man säger åt honom eller tillrättavisar honom så morrar han och halvt attacerar"
Varför talar man inte om de innan? varför säger man att föräldrarna är jätte bra hundar? Varför sa hon inte de när vi ringde henne första gången utfallet kom och hon lät som ett ?.
Hon kunde aldrig tro att Turbo skulle kunna göra något sådant
Sa hon då.
Linas: Jag vet att JR är en svår ras, men det är det som är lite konstigt, jag har gjort "allt rätt" han var väldigt lydig, kollade alltid en extra gång på mig för att se mitt OK innan han gjorde något och han lydde mig alltid vare sig han var lös, inne, ute eller satti koppel.. Men någonstans var de väl fel ändå, även fast han var mycke lydigare och tillgivnare än de flesta hundar vi träffat på..
Tack iaf för dina ord, dom värmer, du är klok du
"jag tror att den här historien lärt dig massor"
skrev du, i min almenacka står det alltid en mening för varje vec. denna vec står det "
erfarenhet är inget annat än ett gott minne
KL
natten var svår, jag låg hela tiden och väntade på honom, varje gång jag vände på mig "förväntade" jag mig att jag skulle komma åt han, han ligger alltid som en liten boll ändra invid min svank eller bredvid mitt huvud. inatt, ingenting
Dom ggr jag lyckades somna vaknade jag alltid av att jag tyckte jag hörde hans små klor mot golvet komma springade. Men så var ju inte fallet
fast kanske han ändå är här? åh va ja önskar att han var det.. jag har en tuff tid framför mig och jag vet inte hur jag ska handskas med den?!?