Rasval i de olika grupperna

Sv: Rasval i de olika grupperna

1 = Briad! Har övervägt att skaffa en sådan förut
2 = Schnauzer :eek: Har aldrig gillat dem förut, men Granas hundar är helt ljuvliga så jag har ändrat mig!!!
3 = Hu, jag är ingen terriermänniska. En skotsk kanske?
4 = Tax? En släthårig i så fall.
5 = Thai ridgeback
6 = Får man bara välja en? Blodhund om jag inte får välja basset hound.
7 = Bracco italiano
8 = Clumber spaniel
9 = mellanpudel :crazy: De är trevliga och ser inte så fåniga ut om man inte formklipper dem.
10 = Varghund

Sv: Rasval i de olika grupperna

Grupp 1
Pumi: Jag har en vän som har pumi som är jättetrevlig. Har träffat några andra och de har varit mysiga.

Grupp 2
Schnauzer, svart: Jag tycker att de ser coola ut :D

Grupp 3
Airedaleterrier: Samma som innan: Jag tycker de ser coola ut. Fast det är inte en hundras för mig.

Grupp 4
En korthårig tax :p

Grupp 5
Faraohund: Jag har fått för mig att de är trevliga.

Grupp 6
Rysk fläckig stövare :love: Min kusin hade två. Underbara hundar.

Grupp 7
Pointer är helt klart den ras jag tycker är snyggast där.

Grupp 8
Jag står över - jag kan verkligen inte tänka mig någon sådan :angel:

Grupp 9
Papillon: Jag lärde känna några när jag var liten, de var coola :D

Grupp 10 :love:
Jisses. Att tvinga mig välja EN... Hmpf... saluki har jag, den går alltså bort... Azawakh och Greyhound ska jag ha i framtiden... Ähvafan, jag tog ingen ur grupp 8, jag tar två här :angel:

Kan tillägga att jag aldrig kan tänka mig att äga något annat än vinthundar pga jag inte gillar mentaliteten hos andra hundar :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 055
Senast: NOC14
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 078
Senast: inverterad
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 447
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 595
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka