Sv: Rasval i de olika grupperna
Grupp 1
Belgisk Vallhund/ Malinoise- En jättevacker och trevlig hund. Men jag skulle nog tyvärr inte ha kunskapen och tiden att träna den. Men man kan ju drömma.
Grupp 2
Mellanpincher- Vacker och trevlig. Mycket hund i litet format.
Grupp 3
Irländsk terrier- Är väl ingen terriermänniska. Men tycker dessa hundar är väldigt vackra
Grupp 4
Långhårig dvärgtax- Så söta!
Grupp 5
Basenji- har alltid varit en av mina favoriter.
Grupp 6
Dalmantin- Vackra, glada och trevliga hundar.
Grupp 7
Irländsk röd setter- Har alltid tyckt om dessa hundar.
Grupp 8
Labrador retriver- En brun!! Har aldrig varit förtjust i labradorer innan. Men nu när min kompis har skaffat en. Så har jag fallit pladask.
Grupp 9
Stor Pudel- Läraktiga, glada och vackra hundar. Som dock kräver sin ägare.
Grupp 10
Italiensk vinthund- Här var det svårt eftersom jag älskar alla vinthundar. Men en Italienare är min dröm. Om jag nu vågar ha dom ihop med mina greyhounds.
Grupp 1
Belgisk Vallhund/ Malinoise- En jättevacker och trevlig hund. Men jag skulle nog tyvärr inte ha kunskapen och tiden att träna den. Men man kan ju drömma.
Grupp 2
Mellanpincher- Vacker och trevlig. Mycket hund i litet format.
Grupp 3
Irländsk terrier- Är väl ingen terriermänniska. Men tycker dessa hundar är väldigt vackra
Grupp 4
Långhårig dvärgtax- Så söta!
Grupp 5
Basenji- har alltid varit en av mina favoriter.
Grupp 6
Dalmantin- Vackra, glada och trevliga hundar.
Grupp 7
Irländsk röd setter- Har alltid tyckt om dessa hundar.
Grupp 8
Labrador retriver- En brun!! Har aldrig varit förtjust i labradorer innan. Men nu när min kompis har skaffat en. Så har jag fallit pladask.
Grupp 9
Stor Pudel- Läraktiga, glada och vackra hundar. Som dock kräver sin ägare.
Grupp 10
Italiensk vinthund- Här var det svårt eftersom jag älskar alla vinthundar. Men en Italienare är min dröm. Om jag nu vågar ha dom ihop med mina greyhounds.