Izor mötte en Afghan (Bildbomb!)

Sv: Izor mötte en Afghan (Bildbomb!)

Då tillhör hon nog kategorin "för mycket päls" ;)

Tittar du på foton på afghaner så ser du att alla är korthåriga på ryggen. Lite charmigt tycker jag. Samtidigt är det ju inte konstigt att hundar har olika mycket hår på olika delar av kroppen - det är ju vanligt.

Pratar du mer med dem någon dag så skriv vad du får veta - jag blir extremt nyfiken av sådant här! :D

Sv: Izor mötte en Afghan (Bildbomb!)

Jag förstår vad du menade, tar inte illa upp.
Trots den myckna pälsen är hon rätt graciös av sig, speciellt när hon "sopade" till lilleman.;)
Synd att vi stod vid en väg, hade det varit inhägnat område hade de fått springa lösa, fast då hade väl Izor inte haft en suck, hon är ju trots allt större och vinthund.:)

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 187
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka