Årets första utställning inplanerad

Sv: Årets första utställning inplanerad

OT, men har du en Cujo?!? :eek: Jag är helt skadad av Stephen King så jag skulle nog nästan bli rädd för din hund bara pga namnet... ;) Ras?

OT, men har du en Cujo?!? :eek: Jag är helt skadad av Stephen King så jag skulle nog nästan bli rädd för din hund bara pga namnet... ;) Ras?

:rofl:

Jo, här finns en Jämte vid namn Cujo

Syskonen har namn efter samma tema = skräckbokstitlar :D

Ah, det förklarar saken. Cujo är alltså hans reg-namn och inte något du kallar honom pga hans egenskaper, det var ju lite mer betryggande. :D

Vi syns på ishallen i Åsele då! Kommer nog att ställa ut strävhåringen på söndag (inoff). Älghundarna är lördag eller hur?
Kan du inte ta med Rix? Den jycken skulle jag vilja träffa!

Ingen jämtutställning där vad jag vet :confused:

Finsk spetsar ska ställas är det tänkt, eller har du annan information?? Oavsett vilket, så nog kan gammelman få följa med ;)

Ah, det förklarar saken. Cujo är alltså hans reg-namn och inte något du kallar honom pga hans egenskaper, det var ju lite mer betryggande. :D

:eek: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Finns inga likheter mellan bokens Cujo och min lillkille ;)

Hade inte ens kollat på omkringliggande läns utställningar än :eek: :o

Hmmm... Tål att tänka på om man ska åka upp med pojkarna..:cool:

Ska tänka på saken..

Vill du träna "jycken utan ben";) i utställandets konst kan du ju ta inofficiella till den.
Har du stor bil förresten? Verkar bli trångt!

Jag får se till att maskera mig väl, för den här byrackan har du ju faktiskt inte träffat så du kan inte känna igen mig via honom. :angel:;):D

Vad kul att fler bukare ska dit. Fast jag vet inte vem du är :confused: eller vilken ras du har (så här på rak arm, kan säkert läsa mig till det i någon tråd).

Det är en Dvärgpinscher som kommer att sitta fast i snöret när jag är där. Vi är nog rätt lätta att känna igen, en tre äpplen hög tjej med den yraste hunden på hela stället. ;)

Ja, då ska jag nog hitta igen dig. :D Själv är jag kanske ensam om att ha en dsg. Har i alla fall inte hört att någon ska dit o ställa :)

*kl*

Följande är inplanerat:

15/3 - Malmö INT
4/5 - Lomma BK, inofficiell utställning.
17/5 - Hässleholm NAT
7/6 - Bosjökloster, inofficiell utställning.
6/7 - Världsutställningen
11/7 - Tvååker NAT
12/7 - Tvååker NAT
10/8 - Ronneby NAT
14/9 - Sofiero INT
2/11 - Växjö INT

Utöver det kan det bli en och annan inofficiell, det beror på vem som dömer.

Har ju haft ett upehåll på några år så det blir en mjukstart för gossarna i juni på Orust. Liten och inoff. ;) Lagon för en knappt fullpälsad, hittills oställd Gandalf och en Sirius som tycker utställningaär så lajbans att man inte kan hålla tyst en sekund :D

Sedan kanske det blir lite fler för Sirius i sommar och om Gandalf ser ok ut kan vi ta någon mer där också, fast det får bli inoff. tills vidare :cool:

Annars börjar inte allvaret för Gandalfen förän i höst, då han för hoppnigsvis har fått all päls tillbaka.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka