Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hund kommer upp på kommando vill jag tillägga. Det är ett krav. Hon "frågar" först, och hon går ner direkt om man säger åt henne. Det är ett krav. Hon får dela sängden med oss, inte invadera den.
Så fruktansvärt söt!
Min hund kommer upp på kommando vill jag tillägga. Det är ett krav. Hon "frågar" först, och hon går ner direkt om man säger åt henne. Det är ett krav. Hon får dela sängden med oss, inte invadera den.
kan säga att som nybliven singel har jag upptäckt att tillfälliga sängkamrater tycker att det är jobbigt att min hund får sova i sängen
Jag kan för all allt i världen inte förstå varför de klagar, vem vill inte ha sovsällskap av en nära 30 kg tung, HÖGT snarkande hund, som gärna lägger sig på fötterna?
...valpis brukar skutta omkring i sängen, klättra på oss, sexa med våra kuddar...Så länge hunden bara sover och snarkar är det väl lugnt, värre när en nyfiken hundnos kommer intima delar under intim aktivitet lite för nära. Det kan tydligen också vara lite störande har jag fått höra...
För några veckor sedan låg jag och en herrbekant i soffan och mös.
Voffan bestämde sig för att tala om för herren att det var HENNES mamma, och HENNES soffa. Hon ställde sig med sin nos ca 1 dm från hans ansikte och började MUTTRA. Hon morrade inte på något aggresivt sätt alltså, utan uttryckte väl mest sina åsikter.
Sen blänger hon på honom går till dörröppningen, vänder sig om och blänger ännu mer, och går muttrande iväg