Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Någon här som har en dalmatiner?? Sen vill jag ha goda råd för lite lydnads träning. Köpte en dalmatiner valp (hane) strax före jul...
Svar
5
· Visningar
2 776
Senast: villi
·
Övr. Hund ..på att promenera själv vareviga dag! Visst finns det väl hundfolk i Västerås här på Buke? Då jag jobbar mycket kvällar och helger så...
2
Svar
23
· Visningar
1 822
Senast: Miiip
·
D
Övr. Hund Jo, jag har avmaskat min valp nyss och jag har väl gjort rätt? Såhär står de på bipacksedeln. Normal dosering är 50 mg fenbendazol...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: villi
·
H
Övr. Hund Hej!! jag är ny på forumet och har en fråga. jag har en labrador och en vän till mig vill korsa den med sin king charles spaniel. jag...
Svar
16
· Visningar
1 270
Övr. Hund Ja, om man nu verkligen MÅSTE bajsa i skogen, som människa alltså, önskar jag att man antingen grävde ner skiten rejält eller la en stor...
Svar
10
· Visningar
2 137
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Nu har vovvsan löpt i 3 veckor på söndag (det var då jag såg första blodet). Nu borde väl löpet gå mot sitt slut, eller? Vulvan är...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: diartistakasha
·
T
Övr. Hund Om man skaffar sig en valp och redan har en vuxen hund - anser ni att det är skillnad när det gäller att lämna den ensam? Alltså...
Svar
4
· Visningar
3 124
Senast: Trinna
·
M
Övr. Hund Har funderat en del på vad som egentligen är bäst för en vuxen hund. När jag var hos veterinären för tre månader sen sade hon att jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
22 289
Senast: Trinna
·
Övr. Hund Uno har fått en ny pyamas att mysa i när vi ligger i soffan och snosar framför tv:n :angel: Nej men seriöst så sydde jag idag ett...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: smasch
·
Övr. Hund Grishjärta, eller vilka hjärtan somhelst, ska vara bra för hundar med känslig mage fick jag veta. Inte för att min tossiga Beauceron...
Svar
1
· Visningar
3 786
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som har/haft hund med cancer? Min gamla tik har juvertumörer. Vi märkte dem för 2 år sedan, men eftersom hon redan var 7 år då...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: mian1
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som har en hund med klippkort på ett djursjukhus? Våran hund var inne i måndags och tog bort stygn från en...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: escodobe
·
D
Övr. Hund Vad kostar den? Någon som vet? Undrar bara allmänt. Den sprutan som dom får vid 12 v. :bump::bump::bump:
Svar
8
· Visningar
768
Senast: dockan_
·
P
Övr. Hund hittade en jättebra hemsida för ett tag sen men nu har jag tappat bort adressen. de har ett test man kan göra där man ser vilka olika...
2
Svar
24
· Visningar
21 037
Senast: mango
·
Övr. Hund Hur länge bör man vara ledig och hemma med en valp? jag kommer vara hemma med valpen i fyra-fem veckor sen kommer jag jobba fyra veckor...
Svar
3
· Visningar
705
Övr. Hund ... har jag. Ska använda en hanhund som inte parat tidigare till min tik. Nu har han vi 4 olika tillfällen svällt utanför men ändå...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur vanligt är det med hanhundar som inte vet vad som gäller vid sin första parning? Hur vanligt är det med "sterila" tikar? Ej...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Terja
·
Övr. Hund I örebro län har man på olika platser hittat naken hundar...vems är de? Polisen tror att de är en och samma person som släppt ut...
Svar
2
· Visningar
624
K
Övr. Hund Nya EU regler har börjat gälla och apotek, djuraffärer osv får inte längre sälja exempelvis dermocan schampo och tigusspray. Detta fick...
Svar
6
· Visningar
4 099
Senast: Gnist
·
L
Övr. Hund Jag har en toypudelvalp som har börjat med att gnälla och bita sig själv efter att jag klippt henne. Det underliga var att hon började...
Svar
7
· Visningar
3 581
Senast: Linny_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna