Sv: Men så irriterande
Du kan ju knappast jämföra djur och barn. Så himla dålig jämförelse.
Du kan ju knappast jämföra djur och barn. Så himla dålig jämförelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart står det ?
Jag tyckte jag såg det när jag läste L102 häromdagen, för då var det något annat som diskuterades. Nu hittade jag det dock inte är. Jag ska leta vidare. Jag minns tydligt att jag reagerade, för jag tänkte att bra många människor isåfall bryter mot det. Kan det ha varit någon på buke som länkade till något från nu nedlagda djurskyddsmyndigheten?
Och OM det står något, villket jag faktiskt inte hittar trots jag letat, står det då inte BÖR då ? Kan aldrig tänka mig det är en lag, bara rekomendationer. Och om det är rekomendationer så brytar man inte mot någon lag eftersom det då inte finns en lag att bryta mot.
Men visa gärna vart det står, för jag kan då inte hitta.
En fråga, vems hund är det egentligen ? Är det en gemensam inköpt hund till eran familj, eller hade en hunden sedan förut. Anledningen till frågan är att, oftast är det en person som har med sig hunden in i ett förhållande. Och sedan ställs det krav på den andra personen att denna ska minsan sköta om hunden med..TROTS att denna kanske inte är speciellt intresserad. Många som bor i hop verkar tro att, bara för en hund/katt osv bor under samma tak så ska man automatiskt sköta om någon annans djur.
Jag tycker du ska byta sambo------han är ju en regelrätt djurplågare !
Ponera att ni får barn,små söta barn ,som inte heller kan tala om vad dom vill/känner----han skulle förmodligen behandla dem lika dant.
Alltså---Stor varning !!!
Men snälla nån.. Nu gör du det igen; liknar hundar vid människor
Ts sambo är vare sig djurplågare eller kommer att bli en dålig pappa. Däremot borde han ju när han är hemma kunna rasta hunden nån gång på dagen.
Det är eg hans hund men jag
sköter henne gärna.
Jämförelsen är helt korrekt !
Det är avsaknad av empati,som pojkvännen lider av.
Det är oerhört allvarligt och dessutom genomgående i ens personlighet.