Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förstår inte heller det.
Den uppskrämda hästen hade ju kunnat sparka efter dem eller nåt.
Dock stod han mest och hoppa på stället och reste sig. Inte så kul för ryttaren direkt. Även dem andra hästarna hade ju kunnat göra något
Har en nära vän som rider med sin hund i flexiakoppel (jaja detta ska inte diskuteras nu ) och vad gör man då när hunden blir på flugen? nu va de jufförsig en liten terrier som hennes STORA hund fånga i munnen, men vad gör man om man nu rider med kopplad hund ? (självklart hoppa hon av och tog ut den lilla hunden ur munnen på sin )
Jag kopplar inte min hund om vi går förbi människor utan hund, men han går fot då. Han kopplas därimot om vi möter någon som har en tossig hund eller om jag inte känner igen ägaren. Men vi är några stycken som har pratat ihop oss om att ha varandra som träningsobjekt, dvs jag kopplar inte min hund om jag är 100% säker på att det är ett "träningsobjekt" som kommer, men då gör det heller inget om min hund skulle smita fram.
Hästmänniskan Stalljackor hänger i badrummet. Skor i hallen. Vantar/mössa/ridbyxor i en egen låda. Tröjor så jag tvättar ofta så de har ingen särskild...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.