Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag har hört av många att de mognar sent, och att speciellt hanhundarna kan vara en pain in the.... tills två årsåldern. stämmer detta...
Svar
6
· Visningar
1 177
Övr. Hund Nu mår jag riktigt, riktigt illa :crazy: Min tik är dräktig, dygn 61 idag. Har tempat henne i två veckor och hon har ständigt legat...
Svar
12
· Visningar
10 023
Senast: Smokey
·
T
Övr. Hund Tänker någon gång framöver skaffa mig en papillon, någon som har en sådan? Kanske blandis? Hur är dem i beteéndet osv? Ingen som har...
2
Svar
21
· Visningar
3 833
Senast: Arabizar
·
Övr. Hund Jag är så himla sugen på att skaffa hund, men vet inte om det kommer att bli för krångligt och jobbigt för både mig och hunden. Jag...
Svar
9
· Visningar
971
Senast: Favina
·
Övr. Hund Någon som testat? Nån som använder idag? Funderar på att byta från Eukanubas sensitive digestion (stava) till något annat. Har en...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Favina
·
Övr. Hund Vi har en tik hemma med våran hane, de ska paras och har redan gjort det, de satte fast ca 30 minuter efter detta. Men nu i efterhand så...
2
Svar
21
· Visningar
4 824
Övr. Hund flytta tråden om den ligger fel Nu reser vi snart till Thailand i 3 veckor det skall bli så skönt. Lämnar hunden hemma hos bekanta...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund För ett tag sedan fick jag bra tips och råd om hur jag skulle trimma min dvärgschnauzer som nu har hunnit bli 5 månader. Jag trodde då...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Japp, igår föddes en liten flicka med snitt, Oreo ska hon heta! :banana: Pappa Harley: Oreo: Oreo och mamma Rosie:
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Har både läst (här ;)) och hört att westien har mycket hudproblem och allergier. Är det något som kommit upp nu eller har det alltid...
Svar
2
· Visningar
1 188
Övr. Hund För ca 30 minuter sen somnade min älskade Buck in för evigt nästan 13 år gammal. Jag har haft honom sen har var 1 år och då kom han...
2
Svar
29
· Visningar
2 279
Senast: Svalan
·
S
Övr. Hund Var ute med Siri nyss, termometern pekar på tio plusgrader! :love: I skuggan!!
Svar
14
· Visningar
1 099
Senast: Missel
·
Övr. Hund Är sugen och funderar på att skaffa hund lite senare sen. Har en lista på raser här som jag av olika anledningar finner intressanta...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 239
Senast: barajag...
·
N
Övr. Hund Jag ska ta en staffe på foder. Han har varit i sverige i typ en månad. men hans papper har inte kommit från england än. Besiktiga honom...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Naggur
·
B
Övr. Hund I morse när jag skulle gå till min bil som stod på gatan mötte jag grannen och hennes två hundar (kopplade). Det är ca 2 m mellan mig...
2
Svar
25
· Visningar
3 078
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hjälp den oinsatta! om man skulle vara intresserad av IPO, vart vänder man sig? (i göteborg?) Hur går det till? Det enda jag...
Svar
11
· Visningar
1 501
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan köpa bildekalen "Håll avstånd, hundar i bilen"??
Svar
9
· Visningar
2 533
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Hej allihopa! Det är så att jag så småningom ska köpa en hund och börjar nu fundera på en lämplig ras. Det är ett bra tag kvar, men...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 648
Senast: Linda_77
·
Övr. Hund På tassarna! Hans sockor förfaller... Vad kan det bero på? Kan det ha nåt med att göra typ vägsalt? Eller bara slitage av skit på...
Svar
7
· Visningar
1 923
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Jag har matat mina hundar med olika foder. Har nu kört med eukanuba i två år och det har fungerat bra. Dock har jag av ekonomiska skäl...
2 3
Svar
42
· Visningar
18 662
Senast: susieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?
  • Mens