Nu är min älskade Buck borta:(

Sv: Nu är min älskade Buck borta:(

Jag vet så väl hur det känns, både när det gäller hästar och hundar.

Här är han; hundarnas hund, min hårige bror. Han somnade in med huvudet i mitt knä för snart två månader sen och dog precis som han levat: värdig, trygg och älskad. Det var dags, men åh, vad han fattas mig.

n611552195_200592_5280.jpg

Mkt vacker hund Cilla

Ja,du..kommer du ihåg första gången vi skulle släppa ihop våra herrar? Du var lite nervös,buck tyckte inte om svarta hundar..och två 50kg klumpar,njaaa..Men hur bra gick det? Jo,kanon! Slogs aldrig,brydde sig knappt om varandra,värre med dom två andra en gång..
Nu har dom varandra där uppe! Kramar!

Nej peppar peppar så slogs dom inte.Dom badar nog tillsammans nu som dom gjorde när dom var i livet....

Usch...det här är inget kul.Det har gått snart 3 månader men ändå är det svårt att fatta.Känns som att han bara är hos någon annan på något sätt.
I går satt jag och kollade på filmer från en kurs och då hade jag hundarna med och när jag spg Buck bröt jag ihop totalt.
Är detta normalt...börjar tro att jag håller på att bli kocko..

De är helt normalt...! tog bort våran *na för 2 år sen och gråter fortfarande om jag kolalr på ett kort för länge!

Åh tack..då kanske jag inte är helt kocko då.
Han och jag gick igenom så mkt tillsammans och han hade haft det svårt i sin uppväxt tills han kom till mig osv.Vi hade starka band till varandra och gick knappt någonstans utan varann.Han var verkligen med överallt.

Jag avlivade min 14åriga GordonSetter för ... 24 år sedan! Jag kan fortfarande gråta när jag tänker på honom!

Ja, alla ska vi den vägen vandra oavsett om man är människa eller hund.
Skickar också tröstkramar till dig.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: Bison
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 965
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 445
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka