Små, små hundar!

Sv: Små, små hundar!

Min cairnterrier Sudden
(solar i trappan:))

18408032.jpg

18408049.jpg

En jack russel är terriernas terrier tycker jag. Väldigt tuff och ibland vass hund med tonvis med energi. Dom behöver en fast hand och en aktiv matte eller husse som orkar med dom! Sen finns det mildare undantag. Mern jag har träffat många många russels och känner även en uppfödare och det är mycket krut i dom. Inget man "bara" tränar agility med ibland.

Jo, så brukar oftast hanhundarna vara. Våran lilla flicka är inte så terrier aktig om man ska säga så. Hon är väldigt snäll och brukar hålla sig lugn.
Btw så tränar vi "bara" agility med henne ibland;)
Men hon håller sig lugn hela tiden :p

Dra inte alla över en kam :D

Tack! Jag tyckte det var så gulligt att dom ser likadana ut att jag var tvungen att ta bilden.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 620
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Pilot
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 441
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka