Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag tycker att det är skitsvårt att vara hundägare, och uppfostra en hund på helt rätt sätt! Jag känner mig osäker, villrådig och...
2
Svar
21
· Visningar
1 978
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Jag har en 7 månaders valp som är ganska stor. En blandras tik mellan Schäfer, Rottweiler, Sibiran Husky och Newfoundland. Nu undrar jag...
Svar
7
· Visningar
706
Senast: LillJay
·
Övr. Hund Idag var vi på utställning! Det gick skitbra, men det var bara en inofficiell. Med oss fick vi ett HP samt BIR och BIG 3 rosett...
Svar
18
· Visningar
1 012
Senast: startpompe
·
B
Övr. Hund Jag har en liten fundering eller fler.. :confused: Jag och min sambo vill skaffa barn snart..den biologiska klockan tickar. :rofl: Så...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: mian1
·
Övr. Hund Jag tänkte gör a en liten miniundersökning här, om det går bra. Jag är himla sugen på att öppna en liten enskild firma. Idén är att...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: ljusslinga
·
Övr. Hund Nu har jag fotograferat de allra första bilderna på en salukikull som föddes den 5e februari om jag inte minns fel. För att vara lite...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund I framtiden ska vi skaffa hund igen---- Men vill höra lite synpunkter om vilken/vilka ras/er som är lämplig/a för barn? Min första...
2
Svar
36
· Visningar
3 489
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Det bästa jag gjort är att börja servera maten i en matboll som hunden rullar runt och så faller det ut en eller två bitar åt gången...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: glee
·
H
Övr. Hund Jag blev otroligt besviken häromdagen då jag stod i glasskön utanför en liten kiosk för att köpa mig en mjukglass, jag har min hund med...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
9 180
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Min lilla älskling är inlagd med diffusa symptom, feber och svullna lumfkörtlar... De har ingen aning om vad felet är, det kan vara...
Svar
11
· Visningar
919
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Jag blir tokig. Jag vill att valparna ska komma NU! Eller i alla fall att tiken ska vara megatjock så att man kan vara 100% säker på att...
Svar
10
· Visningar
995
·
Övr. Hund I dag fyller vår underbara Fanny 12år :love::love: Hon är schäfer/rottweiler, vi har ägt henne i snart 4 år. När vi fick henne trodde...
Svar
10
· Visningar
2 000
·
Övr. Hund Om när hunden löper hör till självklarheterna när man som jag är fodervärd. Men vad gör man om h*n inte svarar? Skickade sms i torsdags...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Var ute i god tid och anmälde unghunden till vårens MH på hemmaklubben, anmälde honom november och MHt är i april. Nu ska man...
Svar
7
· Visningar
842
B
Övr. Hund Hej! Har hafr min lilla going nu i ca 2 veckor, snart dags för valpspruta undrar vad den är för (stelkramp?) och vad kostar den...
Svar
2
· Visningar
1 751
Senast: zzz
·
P
Övr. Hund Ska byta bil hade jag tänkt mig men så fick jag syn på hundsläp som man hakar på som en transport,plats för 2 hundar. Jag skulle inte...
Svar
18
· Visningar
6 229
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Har gjort några tragiska försök till att fota idag, lånade pappas skit kamera som dog hela tiden eftersom batteriet inte klarar av...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: Lillan86
·
Övr. Hund ...hur fungerar det då med rabiesvaccinationen? Den är ju en omständig historia som tar tid. Innebär detta att man inte kan ta hem en...
Svar
9
· Visningar
1 483
Senast: Pepsi70
·
Övr. Hund Behöver namnförslag till mina nyfödda ds valpar! 4 hanar och 2 tikar är det, helst dubbel namn, ska börja på A. Så, kom med förslag...
2
Svar
26
· Visningar
1 589
Senast: falukorw
·
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Titti-lo